Skip to main content

heb een bericht gehad van KNP om een betaling te doen van 4,50 voor een pakketje gedaan (zou kunnen kloppen komt uit USA ) gedaan gekeken op mijn mij betaal rekening  en er zou een bedrag van 1183 worden afgeschreven .alles geblokkeerd   kwam binnen op mijn berichten PostNL  met https Inklarng-portal.live/pay zending met een telefoon nummer is dit van jullie volgens mij fraude

Graag een berichtje

met vriendelijke  dank

 

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid, e-mailadres verborgen i.v.m. privacy

Dag @havermans Is dit al opgehelderd? op het KPN forum kun je in gesprek gaan met onze community, die bestaat uit onze klanten en mensen met interesse in onze diensten en producten. Onze community heeft heel veel kennis in huis en op bijna alle vragen kun je hier het antwoord vinden. Onze community kan je met bijna alles helpen, maar meekijken naar facturen en andere zaken waar privacy gerelateerde informatie in voorkomt lukt uiteraard niet. Voor dit soort vragen ben je wellicht het snelst geholpen door te bellen met de klantenservice (0800-0402) of door het starten van een chat via de website. Via die weg kan een medewerker van KPN direct en persoonlijk met je meekijken.