Skip to main content

Hallo 

Ik vraag me af waarom er een code 3 staat.  er staat arvato bij maar ik heb nooit niks van arvato gehoord. Ik had vorig jaar bij u een 2e abonnement afgesloten maar het ging meteen al mis met de betalingen. Ik heb nooit herinneringen of wat via mail ontvangen en kan ook nergens iets over dit dossier  kunnen vinden. 

Daarbij log ik regelmatig in op mijn bkr en heb deze notering nooit eerder zien staan. Ook stond in geen enkele brief of mail dat ik deze codering zou krijgen. Ik weet dat het om een krediet gaat en dit kan ontstaan maar volgens mij moet dit wel in een brief of mail gecommuniceerd worden.

Januari 2020 achterstand, februari code 2 en augustus 2020 code 3. Maar het abonnement is vorig jaar afgesloten dus ik begrijp er niks van. 

Mijn huidige tel nr eindigt op 92 kan dit niet over gaan, die loopt gewoon.

Hoi @Sephora2411! Credit Risk is niet werkzaam op het forum, dus wanneer je met hen in contact wilt komen kun je met ons bellen via 0800-0402 en vragen naar deze afdeling. De openingstijden zijn als volgt: 

Ma, Di & Wo: 8:00 t/m 18:00 uur
Do & Vrij: 8:00 t/m 21:00 uur,
Zaterdag 9:00 t/m 17:00 uur,
Zondag 12:00 t/m 17:00 uur.


Zij zijn de enigen die uitspraken kunnen doen wat BKR registraties en klantacceptatie betreft, hier kan ik je inhoudelijk helaas niet mee helpen. Ook zie ik dat je in een eerder topic reactie hebt gehad van Niek wat de BKR registratie betreft. Met de informatie daar en contact met Credit Risk hoop ik dat je snel tot een oplossing komt.


Reageer