Skip to main content

Beste KPN,

 

Ook ik heb vandaag helaas een beschadigde telefoon (iPhone 13) ontvangen. Het is een kleine beschadiging, maar het hoort niet bij een telefoon van €700. Ik heb gebeld, en werd geholpen door iemand die geen idee had. Heb lang in de wacht gestaan en uiteindelijk naar een website gestuurd om hem retour te melden, zonder precies te vragen wat mijn behoefte was of te vragen wat het probleem is. Vervolgens moet ik hem zelf opsturen en is hij verzekerd tot max €500. Daar klopt helemaal niks van. Geen goede klantbeleving. @KPN, kunnen jullie een goede oplossing bieden? Dank! 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@BD23 Welkom op het forum. 

Wat ontzettend balen dat je een beschadigde telefoon hebt ontvangen. 

Op het moment dat je er na bezorging achter komt dat het toestel beschadigd is, dan moet deze inderdaad retour gestuurd worden. 

Bij het retourneren is het retourformulier dan belangrijk. Deze kun je vinden via: Mijn Bestelling (kpn.com)


Beste KPN,

 

Ook ik heb vandaag helaas een beschadigde telefoon (iPhone 13) ontvangen. Het is een kleine beschadiging, maar het hoort niet bij een telefoon van €700. Ik heb gebeld, en werd geholpen door iemand die geen idee had. Heb lang in de wacht gestaan en uiteindelijk naar een website gestuurd om hem retour te melden, zonder precies te vragen wat mijn behoefte was of te vragen wat het probleem is. Vervolgens moet ik hem zelf opsturen en is hij verzekerd tot max €500. Daar klopt helemaal niks van. Geen goede klantbeleving. @KPN, kunnen jullie een goede oplossing bieden? Dank! 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Je kunt het pakje met verzekerd versturen tot 5000 euro met post.nl (zie link)

https://www.postnl.nl/versturen/pakket-versturen/verzendopties/verzekerd/