Skip to main content

Ik ontvang deze week mijn nieuwe telefoon, en ga van aan Dual Sim naar een Duals Sim toestel.

Beide Sim kaarten zijn en gaan gebruikt worden.

 

Moet ik nog ergens op letten met de wissel of zou dit met de E-sim goed moeten verlopen?

Of moet ik dan een nieuwe E-sim aanvragen, en komt hier dan nog iets bij kijken?

 

Heb vernomen dat de E-sim soms wel eens uitdagingen heeft betreft instellen.



Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hoi @Mans85, leuk dat je je nieuwe toestel deze week ontvangt! Ik help je graag op weg met de e-sim. Het is me alleen niet helemaal duidelijk wat je bedoelt. Kan je daarover meer vertellen: is het je bedoeling om meerdere e-sims te gaan gebruiken op je nieuwe toestel , of bedoel je iets anders?

We hebben een speciaal topic over de E-sim bij KPN. Daarin vind je alle informatie, zowel over het activeren van de e-sim op je nieuwe toestel als hoe het in zijn werk gaat met een duo sim. Ik raad je aan om dat door te lezen en verwacht eigenlijk dat je daar alle antwoorden vindt :)


Hoi Alexandra,

Ik had wel een beetje gezocht maar kwam er niet geheel uit. In mijn oude toestel zit nu een E-Sim en een gewone simkaart met een zakelijk nummer. 

dit wil ik graag hetzelfde houden in het nieuwe toestel, dus weer mijn privé nummer via E-Sim en mijn zakelijke nummer via de gewone simkaart. 
Gaat dit automatisch goed met het instellen van de nieuwe telefoon? Of moet ik dan weer een nieuwe E-Sum aanvragen? 
Ik ga van een IPhone naar een andere IPhone. 
 

Ik hoop dat je kunt helpen. 
 

met vriendelijke groet,

 


Hoi @Mans85 

 

Je hoeft alleen het E-sim activatieproces op je nieuwe iPhone te doorlopen.

Dit deactiveert dan gelijk ook de E-sim op je oude iPhone.


GeSp, 

Top dank je wel voor je reactie! 

Groet, 

 


@Mans85 Fijn dat @GeSp je al geholpen heeft! Als je nog vragen hebt, laat het dan gerust weten.