Skip to main content

Beste klant, helaas kunnen we uw aanvraag voor Gratis 1GB NL extra nu niet verwerken. Probeer het later nog eens. Groet, KPN

 

HOE KOMT DIT ,NATUURLIJK NET ALS IK INTERNET NODIG HEB ,MOOI WAARDELOOS. { En hoezo gratis dacht dat ik toch echt elke maand 40 euro overmaak )

Jouw abo is 5GB per dag. Als er op het moment van overschrijden van die 5GB nog ruim voldoende capaciteit is op de mast/sector waarmee je verbonden bent, krijg je er doorgaans zonder lange onderbreking weer 1 GB bij als je dat aanvraagt.

Als er ‘opstopping’ is, vergelijkbaar met file op de snelweg bij grote drukte, zullen anderen die nog niet door hun 5GB heen zijn, voorrang krijgen. Iets dergelijks. Zal veel complexer zijn in de praktijk en een soort van geheim van de smid.


Smid is met een d. Sint is met een t, maar die heeft hier niets mee te maken denk ik... 😜


Om drie uur in de nacht ,tuurlijk dat zal t zijn.

 

@Ferrocement welkom op het forum! Is het ondertussen gelukt? Mocht dit een doorlopend probleem zijn zou je dan kunnen laten weten of je het via de app of via de sms hebt proberen te doen? Via de sms kan door NL1000 AAN te sturen naar 1266. Blijft het probleem kun je dan je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!