Skip to main content

Ik verlengde zaterdag 22 januari mijn abonnement met toestel. Bij het toestel stond (via de persoonlijke verlengpagina) stond dat die de volgende dag bezorg wordt, ook op zondag want dat doet PostNL kennelijk voor KPN. 

 

Nu krijg ik een mail om 22.31 uur dat ie inderdaad netjes bezorgd wordt op zondag 23 januari, maar via de track and trace van PostNL staat er dat ie dinsdag de 25e pas komt. Nu is het niet de volgende dag leveren geen issue, maar twee jaar geleden met verlengen was het exact hetzelfde probleem. Ik ga akkoord met de toegezegde levering omdat ik dan thuis ben en het toestel in ontvangst kan nemen, maar doordat er niet op toegezegde moment geleverd wordt ben ik niet thuis en kan in niet ontvangen. Vorige keer is dit een kwestie van 2 maanden en 7,5 uur(!!!!) bellen geworden.

 

Hoe is ieders ervaring daaromtrent?

Hoi @Rickertt, welkom. 

Ik snap dat je baalt. Als ik het dan ook goed begrijp is het niet gelukt om vandaag jouw toestel in handen te krijgen? Wel een andere afspraakdatum? Want ik hoop dat je jouw toestel snel in handen hebt en dat het niet zo als vorige keer mag lopen.


Zeker inmiddels in handen, maar niet dankzij de behulpzaamheid van de klantenservice. Zij vertellen dat je namelijk zelf de datum kan aanpassen, dit kon niet en daarmee was het voor de klantenservice klaar. Zij kon me niet verder helpen en de vraag was dan ook: "had u verder nog vragen?".

 

Niet bepaald bevredigend dus. Eind van het abonnement maar eens naar CAIway informeren gezien kpn ook geen glasvezel levert bij mij.


Ik vind het jammer te lezen dat het zo gelopen is en dat je dit gevoel er aan over hebt gehouden. 😞 Maar kan er nu niet veel meer aan veranderen. Fijn dat je het toestel nu wel hebt. 

Mocht je weer vragen krijgen, laat het dan weten, dan hoor ik graag van je.