Skip to main content
Beantwoord

besteld, betaald en geen respons

  • June 2, 2020
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Ik heb via mijn KPN op 30 mei een telefoon besteld. Dit is direct betaald ook. Ik zou bevestingsmail krijgen maar heb tot op heden niks mogen ontvangen. Ik heb gelukkig een printscreen gemaakt van mijn bestelling.

Mijn vraag is dan ook,

Wanneer kan ik een mail of een telefoon ontvangen/verwachten van KPN?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Aximan, welkom op het forum! Je zou toch zeker wel binnen 24 uur de bevestiging van je bestelling binnen moeten hebben. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • June 3, 2020

Hoi @Aximan, welkom op het forum! Je zou toch zeker wel binnen 24 uur de bevestiging van je bestelling binnen moeten hebben. Vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan kijk ik dit voor je na.