Skip to main content

Beste KPN,

 

Op zaterdagavond 5 februari een IPhone 13 besteld voor mijn dochter bij KPN. Gebruik gemaakt van een verlengaanbod.

Zondagavond 6 februari is de telefoon door PostNL bij ons bezorgd.

Maandagavond 7 februari is mijn vrouw met de nog ongeopende doos naar de mediamarkt gegaan voor het kopen van een oplaadadapter en het plaatsen van een glazen screenprotector.

Bij Mediamarkt is de doos geopend en het glasplaatje is geplakt met de telefoon nog in de doos. De telefoon is pas thuis uit de doos gehaald door onze dochter. Ze wilde zien of het glasplaatje mooi geplakt was en dat was ook zo, maar tegelijkertijd ziet ze aan de bovenzijde van haar nieuwe telefoon een kleine beschadiging.

Deze beschadiging loopt over de rand door, het is een lakbeschadiging. Ze vind dat niet mooi en vind dat ook niet horen bij een nieuwe telefoon.

Ze is teleurgesteld en ik ben daarom vandaag naar een KPN winkel gegaan. Zij hebben ook de schade geconstateerd, maar kunnen verder niets voor ons doen. Het enige advies was dat we konden proberen om de telefoon terug te sturen met het retourformulier en dat het onzeker was dat deze omgeruild kan worden, ook omdat de bewijslast van de schade moeilijk aantoonbaar is.

Probeert u anders contact op te nemen met onze klantenservice was het advies nog.

Thuis contact gezocht met de klantenservice op 0800-0402. Ook iemand daar gesproken, maar die wist me eigenlijk ook niet te helpen. Zijn advies, ga naar een KPN winkel daar kunnen ze ook naar de schade kijken, vanaf hier kan ik niet zoveel.

Maar daar was ik net geweest, zowel de winkel als de klantenservice kan me niet echt helpen met een goede oplossing.

Vandaar hier ook maar eens melden.

Dochter is 17 jaar en heeft hard voor haar telefoon moeten sparen, ze is teleurgesteld dat ze een beschadiging op haar telefoon heeft terwijl ze deze nieuw heeft gekocht.

Foto van de schade zal ik bijsluiten.

Hopelijk is er hier iemand van KPN die iets voor haar kan doen?

Mvg,

 

M Houweling 

 


Vervelend @MCBH ,

Toch is de enige manier om ermee terug te gaan naar de winkel. Precies wat de klantenservice jou heeft verteld.

Mogelijk tref je dan een andere medewerker. Advies : Laat je daar niet afschepen! Je hebt een korte periode voor het retour brengen van de telefoon en los daarvan heb je garantie.

Als ze weer tegen spartelen : Vertel dat je door de klantenservice gestuurd bent.