Skip to main content

Hallo,

 

1,5 week geleden een Simkaart besteld. Deze is vervolgens bezorgd op het adres van mijn ouders en door mijn ouders naar mij verstuurd. Deze is nu al dik een week onderweg. Ben bang dat hij ergens anders terecht is gekomen. Wat is handig om te doen?

Tja, ga naar een fysieke telefoonwinkel en je loopt bellend met een nieuwe sim erin de deur uit zou ik zeggen.

Waarom heb je een nieuwe sim nodig? Je hebt nu geen 4G?


Hi Simon, welkom hier. 

Ik denk ook dat die simkaart niet meer zal worden bezorgd. Je kunt in dit geval inderdaad een winkel bezoeken of online een nieuwe bestellen


Hi Simon, welkom hier. 

Ik denk ook dat die simkaart niet meer zal worden bezorgd. Je kunt in dit geval inderdaad een winkel bezoeken of online een nieuwe bestellen

Hi Alex,

Hoe kan ik er zeker van zijn dat deze niet per ongelijk bezorgd wordt op een verkeerd adres en daardoor iemand anders van mijn sim kaart gebruik kan maken? 

 

Simon


Omdat die andere persoon je tel.nr. niet weet. Bij een abonnement is het vakje “uw 06 nummer” namelijk leeg. En dan kan ie de kaart niet activeren. Een kaart kan gedurende 2 weken geactiveerd worden. Daarna niet meer.


Hi @Simon H, sorry voor mijn late reactie. Peter legt dit goed uit. 

Laat het me weten mocht ik nog iets voor je kunnen doen.