Skip to main content

Ik heb vandaag op de kpn site een samsung A70 besteld. Dit ging allemaal goed totdat ik erna een bericht zag dat de telefoon tijdelijk niet op voorraad is. Dit stond niet op de bestel site vermeld en ook niet wanneer ze de telefoon wel weer op voorraad hebben. 

Dus mijn vraag is weten jullie wanneer ik het toestel wel ga ontvangen? 

 

Mvg Dennis

Hi @Dennis84, welkom op het forum!

Als ik ons toesteloverzicht bekijk, zie ik dat de A70 helemaal niet meer leverbaar is. Als je je toestel nog niet hebt ontvangen, zal dat dus ook niet meer gaan gebeuren :frowning2:

Ik heb nog geen gegevens van je dus ik kan niet nakijken of het inmiddels al is gebeurd, maar wat je het best kunt doen is bellen met de afdeling die over het annuleren gaat via 0800 0402. Als je bestelling is geannuleerd, zou je een ander toestel kunnen kiezen bij KPN zelf, óf alsnog een A70 met een KPN abonnement bestellen via een externe partner zoals bijvoorbeeld Mobiel.nl!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


zojuist gebeld met 0800 0402 en prima geholpen , wanneer het on hold product wel leverbaar is ..

top service !