Skip to main content
Beantwoord

Bestelling al 2 maanden op 'Benieuwd naar status?' in MijnKPN App

• July 7, 2025
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

In MijnKPN App blijft Bestelling op 'Benieuwd naar status?' al 2 maanden prominent in beeld staan, terwijl deze dus al 2 maanden is afgerond. Ik krijg die melding niet zelf weg, dit lijkt dus een bug...  

Beste antwoord door driemaster

@Erik van KPN Vanmiddag gekeken in de MijnKPN app en zag dat de melding die we maakten er niet meer stond. Volgens mij is het dus opgelost! 

5 reacties

Michel.uit.Arnhem
Superuser
Forum|alt.badge.img+15

Hoi ​@HuubIT 

Hiervoor kun je het beste even bellen met de klantenservice van KPN via 0800-0402.
De medewerker die je dan te spreken krijgt, kan dan een ticket aanmaken voor een achterliggende afdeling (waarschijnlijk de Back Office) die daar vervolgens naar gaan kijken, en ervoor zorgen dat deze melding wordt verwijderd.

Je kunt ook een terugbel afspraak maken, dan wordt je teruggebeld op een tijdstip dat jouw het beste uitkomt of eventueel per direct.
Klik hiervoor op de volgende link: Terugbel afspraak maken
(Scrol iets naar beneden, en je ziet het rechtsonder)

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 8, 2025

Je bent niet de enige. Op 12 mei bestelling gedaan en ook hier staat ie nog op “Benieuwd naar de status?”  In de web versie van MijnKPN staat dat er niet.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 11, 2025

Dat zou dus duidelijk niet moeten gebeuren. Voor jullie beiden de vraag wat voor bestelling het was? Een wijziging in je abonnement, of een nieuw contract?

Wat gebeurt er als je het mobiele abonnement eens loskoppelt van je KPN ID, zodat hij in z'n geheel uit de app verdwijnt. En hem daarna weer opnieuw koppelt. Zie je de melding dan nog steeds?

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 11, 2025

@Erik van KPN Mijn bestelling betrof een nieuw mobiel sim only abonnement, waarvan het nummer werd geporteerd vanaf Odido. Eerst de tijdelijke nummers zichtbaar, daarna het geporteerde nummer op de overstap datum. Dat ging goed. 

Jouw suggestie gedaan, nummer eruit, melding weg. Opnieuw ingelogd. Nummer toegevoegd, melding bleef weg, maar… als app gegevens uit het systeem ‘binnenhaalt’ komt melding weer tevoorschijn. 

driemaster
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • July 16, 2025

@Erik van KPN Vanmiddag gekeken in de MijnKPN app en zag dat de melding die we maakten er niet meer stond. Volgens mij is het dus opgelost!