Bij het verlengen van mijn abonnement werd mij verteld dat ik 2/3 weken op mijn bestelling moest wachten en nu gaan we de 4e week in!!
dit is niet de afspraak
licht mij niet op om te willen verkopen!
ik wil korting op mijn toestel!
Bij het verlengen van mijn abonnement werd mij verteld dat ik 2/3 weken op mijn bestelling moest wachten en nu gaan we de 4e week in!!
dit is niet de afspraak
licht mij niet op om te willen verkopen!
ik wil korting op mijn toestel!
Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem
Hoi
Ik snap je frustratie hierin zeker, maar het is helaas wel de realiteit na de lancering van de nieuwste iPhone 16 Pro en Pro Max.
De iPhone 16 Pro en Pro Max in de prachtige kleur “Desert Titanium” is momenteel bij geen enkele provider leverbaar, dus ook klanten bij Odido en Vodafone moeten net zoals bij KPN langer wachten op hun iPhone 16 Pro en Pro Max.
Er is vlak nadat de nieuwe iPhone serie is gelanceerd, altijd een grote toeloop van Nederlanders die maar al te graag de nieuwste iPhone in handen willen hebben, waardoor de levering vanuit Apple het niet bij kan benen, zoals op dit moment het geval is.
Daarnaast moet de nieuwe lichting iPhones 16 Pro en Pro Max ook nog eens verdeelt worden over de providers en andere verkooppunten, waardoor KPN pas bij levering weet hoeveel ze van welke iPhone binnen hebben gekregen.
Dit geldt eveneens voor de providers zoals Odido en Vodafone, daar werkt het exact hetzelfde.
Ook de andere kleuren (en met de verschillende geheugencapaciteiten) van de iPhone 16 Pro en Pro Max zijn momenteel tijdelijk niet leverbaar, en hebben dus een langere levertijd.
De verwachte levertijd (afhankelijk van model, kleur en geheugencapaciteit) is momenteel tussen de 2 en 4 weken, en hangt dus af wat Apple gaat leveren en ook wanneer.
Tijdens de pre-order week hebben zich een hoop klanten zijn of haar abonnement verlengd met een nieuwe iPhone 16 (Plus, Pro of Pro Max) of een nieuw abonnement afgesloten.
Deze groep is vaak groter dan wat er uiteindelijk na de pre-order week wordt geleverd door Apple, waardoor de planken van de iPhones in mum van tijd weer leeg zijn.
Dit geldt eveneens voor de andere providers.
Daarna is het voor de providers echt afwachten wanneer er weer een nieuwe lichting iPhones binnenkomt, en zetten ze een verwachte levertijd bij de toestelen, die dus nog kan wijzingen.
Vodafone zet daar vaak “langere levertijd” bij en geen aantal weken.
Dat je jouw frustratie kwijt wil is vanzelfsprekend prima, maar daarmee krijg je jouw bestelde iPhone echt niet eerder in huis.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.