Skip to main content

Goedemiddag,

 

Op 7 november heb ik een bestelling geplaatst voor een abonnement met telefoon. Op 10 november kreeg ik een annuleringsbevestiging. Al snel kwam ik erachter dat er op 7 november 2 bestelbevestigingen zijn verstuurd. 1 waarbij de telefoon direct is betaald en 1 waarbij dat niet het geval was. De 1e bestelling is door KPN geannuleerd en de 2e niet waardoor ik de telefoon aan de deur alsnog zou moeten betalen. Fijn dat ze zelf hebben geannuleerd maar beetje slordig vond ik dat ze niet de andere bestelling hadden geannuleerd. Maar goed ik ging er vanuit dat het geld teruggestort zou worden. Ik las op dit forum en de kpn website dat het enkele tot 5 werkdagen zou duren. Inmiddels zijn we 6 werkdagen verder sinds de annulering en heb ik nog geen geld ontvangen. Omdat het om een groot bedrag gaat begin ik me nu wel zorgen te maken of het goed gegaan is. Kunnen jullie checken wat de status is?

 

Hartelijke groet,

Madelon

Inmiddels via de chat bericht gehad dat het tot 3 weken kan duren.


Hoi Madelon, sorry dat ik me hiermee bemoei. Ik heb ookal verschillende informatie gehad. De eerst zegt eerst 5 werkdagen dan 2 weken, daarna 2 tot 4 weken, vervolgens 6 weken en het laatste wat ik heb meegekregen is het kan verrekend worden met je eerst volgende factuur…. 


Welkom op het forum @Madelon94! De gebruikelijke doorlooptijd is 14 dagen na ontvangst van het toestel. Zodra bij ons dus het toestel, mits überhaupt verzonden, terug is ingeboekt staat het geld binnen 14 dagen terug op de rekening. Ik zie dat de 14 dagen al voorbij zijn. Zou je zodra je dit bericht leest nog 1 keer op je rekening kunnen kijken of het bedrag is bijgestort. Zo niet dan stuur ik de juiste personen aan om dit per zo snel mogelijk alsnog te doen. 


Welkom op het forum @Madelon94! De gebruikelijke doorlooptijd is 14 dagen na ontvangst van het toestel. Zodra bij ons dus het toestel, mits überhaupt verzonden, terug is ingeboekt staat het geld binnen 14 dagen terug op de rekening. Ik zie dat de 14 dagen al voorbij zijn. Zou je zodra je dit bericht leest nog 1 keer op je rekening kunnen kijken of het bedrag is bijgestort. Zo niet dan stuur ik de juiste personen aan om dit per zo snel mogelijk alsnog te doen. 

 

Hi @Bram_. Gelijk even gekeken maar helaas nog geen geld ontvangen.


Dan ga ik er gelijk een mail voor je achteraan sturen. Zodra ik meer weet hoor je het van me. Ik verwacht dat binnen korte termijn. 


Helaas heb ik nog steeds geen geld ontvangen. @Bram_  Weet jij al meer?


Ik heb voor je gekeken of er een reactie is. Die zie ik nu nog niet. Ik zal voor je kijken waarom het zo lang duurt. 


@Bram_  We zijn inmiddels 2 weken verder. Weet je al meer?


Helaas ook niet verrekend met de 1e factuur. Wat is hier aan de hand?


Ik heb nogmaals aansturing gedaan. Ik laat je binnen een week weten wat daarvan het resultaat is. Excuus dat het zo lang duurt.


Ik heb het geld vandaag ontvangen. Bedankt voor de hulp @Bram_ !