ik heb vorig week een mijn abonnement verlengd met een toestel, toestel aangekomen maar mankeerde wat problemen. ik zit dus nog in de 14 dagen ruil/annuleer tijd. ik heb telefonisch contact gehad voor de 10000e keer maar nog steeds geen duidelijk antwoord gehad op mijn vragen omdat elk medewerker iets anders zegt en ik van het kastje naar muurtje gestuurd word, zowel in de winkel als telefonisch klantenservice. conclusie: telefoon teruggestuurd waardoor de abonnement ook volledig geannuleerd wordt en nu moet ik wachten tot het bij KPN binnen is en geannuleerd is
MIJN VRAAG IS: telefoon teruggestuurd zojuist, telefonisch geprobeerd om een nieuwe abonnement te bestellen maar afgewezen door BKR, medewerker zei dat dit komt doordat er een lopende abonnement is en dat ik weer opnieuw met dezelfde gegevens kan bestellen na 24/48 uur wanneer de annulering binnen is bij kpn, KLOPT DIT?Â
want ik ben bang dat bkr registratie weer afgewezen word en dat ik zonder telefoon zit of dat ik super lang moet wachten tot ik een bestelling kan plaatsen
Â