Skip to main content

Een hele goedemiddag,

ik heb maandag een bestelling geplaatst voor iPhone 11 pro max midnightgreen.
ik moest toen €72,- online betalen, maar ik heb nooit meer een bevestigingsmail gehad..
ik ben al sinds maandag aan het bellen maar niemand die mij een duidelijkheid kan geven over de bestelling. KPN medewerkers zien deze bestelling ook niet terug.
ik zie een bankrekeningnummer;
nl56bnpa0227696166.

klopt dit rekeningnummer wel, want ik zie dat jullie KPN een andere rekeningnummer hebben.

ik vind dit een beetje eng.
is hwt een oplichter?

ik word maar van de muur naar de kast gestuurd.

kunt u mij helpen aub?
 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

@Gumbs

Waar heb je dit besteld?

De shop van KPN begint met https://shop.kpn.com/….

Bij KPN kan je ook niet een los toestel bestellen. Alleen samen met een abonnement.


Ik heb met een abonnement besteld. Op de KPN site 


Dat rekeningnummer is van KPN.

Zie ook dit bericht van Joran, een oud KPN moderator.


Okee, maar waarom krijg ik geen orderbevestiging of kunnen de KPN medewerkers mijn bestelling niet zien??

waar gaat dit fout? En hoelang gaat dit duren?


Beste @Gumbs, welkom! Ik zie aan de hand van de gegevens die je me via een privébericht stuurde, dat mijn collega dit inmiddels voor jou aan het uitzoeken is. Hij neemt contact met jou op, zodra hij meer informatie heeft. Dit is doorgaans binnen één à twee werkdagen geregeld. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


@Marcia_  dat is goed. Dit zal ik doen


Hoe staat het er nu voor? Ik zie dat er wel meerdere malen alweer contact geweest is. Klopt het dat de bestelling nu wel verwerkt is? Als ik nog iets voor je kan doen, laat het gerust weten. 


Hoi marcia,

 

dat klopt. Na bijna twee weken, heeft een collega gisteren als enige mij kunnen helpen door dit vervelende situatie heen. Iedere keer werd ik van de kast naar de muur gestuurd. Bedankt u ook voor het nakijken.

 

het heeft wel enorm lang geduurd. 

 


Klopt het dat Het een maand duurt voor dat ik de €72,- terug gestoord krijgt? Want nou moet ik weer opnieuw €72,- betalen aan de koerier en duurt hwt een maand voordat ik het andere heb 


In de regel gaat dat wel sneller hoor.. Wacht het de aankomende week even af. Mocht je rond donderdag/vrijdag nog niets hebben ontvangen, wil je het me dan laten weten? Dan ga ik er voor je achteraan. 


DAG @Marcia_ ik heb nog steeds geen betalingen ontvangen kan dat kloppen?


Vreemd! Goed dat je het laat weten. Ik laat het uitzoeken en verwacht binnen een dag of drie reactie te hebben. Dan kom ik er bij je op terug!


@Gumbs mijn collega heeft nog wat aanvullende informatie nodig. Wil je reageren op het privébericht dat je van mij krijgt?


Ik heb inmiddels bevestiging dat er aan onze kant iets fout gegaan is. Het bedrag is nu handmatig gecrediteerd en je zult dit binnen enkele dagen weer op je rekening gestort hebben. Excuses voor het ongemak, @Gumbs!