Skip to main content

Goedenavond, ik heb precies dit ook meegemaakt. Afgelopen zondag besteld en mijn bedrag is helaas wat hoger. Meerdere keren met KPN gebeld maar niemand die mijn gegevens terug kan vinden. Hoe heb je het kunnen oplossen? Want ik begin nu een beetje radeloos te worden omdat het om veel geld ging. Ik heb het bewijs via mijn bankrekening plus een mail van noreply@kpn.com ontvangen die aangeeft dat ik een ontvangstbevestiging zou ontvangen. Please let me know!! Ik maak me echt zorgen. 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

 

Goedenavond, ik heb precies dit ook meegemaakt. Afgelopen zondag besteld en mijn bedrag is helaas wat hoger. Meerdere keren met KPN gebeld maar niemand die mijn gegevens terug kan vinden. Hoe heb je het kunnen oplossen? Want ik begin nu een beetje radeloos te worden omdat het om veel geld ging. Ik heb het bewijs via mijn bankrekening plus een mail van noreply@kpn.com ontvangen die aangeeft dat ik een ontvangstbevestiging zou ontvangen. Please let me know!! Ik maak me echt zorgen. 

 

Admin: bericht naar eigen topic verplaatst


Dit was een reactie op deze topic en is bij mij nog steeds gaande: https://forum.kpn.com/mobiele-abonnementen-15/bestelling-gedaan-maar-geen-bevestiging-ontvangen-509143?postid=1094969#post1094969


@Guillaume vdl Welkom op het forum. Op dit moment is het druk en duurt het daarom wat langer voor je reactie krijgt.

Ik zag dat je al een aantal gegevens had ingevuld in je forumprofiel, op basis van deze gegevens kan ook ik inderdaad niets vinden. Zou je in je forumprofiel zoveel mogelijk gegevens die je bij de aanvraag hebt gebruikt willen invullen? Wellicht dat er bijvoorbeeld een typefout is gemaakt bij het invullen van de gegevens?

We hopen het natuurlijk niet, maar mocht het toch zo zijn dat de order is mislukt en er is wel een betaling gedaan dan wordt dit bedrag doorgaans binnen maximaal 28 dagen uitbetaald op hetzelfde rekeningnummer.


@Guillaume vdl Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!