Skip to main content

Hallo, ik heb 19-4 een verlenging van mijn contract gedaan. Bevestiging van bestelling ontvangen maar nooit een contract.

De huidige contract was al afgelopen op 18-4 dus daar ligt het niet aan. Kunnen jullie hierna kijken?

Dankjewel

Moritz

Hi @golgo, welkom op het KPN Forum en bedankt voor je vraag!

Ik ben benieuwd hoe jij je abonnement verlengd hebt: via onze klantenservice, online of via één van onze winkels? Op basis van jouw ordernummer en postcode en huisnummer kun je ook inloggen in je persoonlijke bestelomgeving. Uit mijn hoofd, kun je aan de rechterkant dan het contract downloaden. Wil je eens controleren of je daar het contract kunt downloaden?

Lukt het niet, dan zie ik graag een ingevuld Forum profiel terug, op basis hiervan kan ik je gegevens terug vinden en vast een kopie contract naar je mailen! Vul jij het bestelnummer, klantnummer, 06 en postcode en huisnummer in? Graag hier een seintje als je dat gedaan hebt, dan weet ik dat ik het voor je moet regelen!


Beste @Shyrin_

nee ik kan geen contract downloaden. Ik heb besteld via de bestelomgeving op mijn kpn.

Profiel is ingevuld. Bestelnummer is SISH222882, en zoals eerder vermeeld is het abbonement nooit ingegaan.

 

Groeten

moritz