Skip to main content

Goedemorgen :) 

 

Ik ben enorm aan het stressen, ik hoop dat iemand mij enige rust kan bieden. 

 

Ik heb afgelopen woensdag een bestelling geretourneerd (telefoon) omdat ik in een vlaag van onoplettendheid twee abonnementen had besteld. Ik had in de PostNL app aangegeven dat ik het pakket niet zou komen ophalen bij het servicepunt, met het verzoek deze terug te sturen. Dit gebeurde niet, waarna ik navraag ging doen bij het punt. Zij gaven aan dat ze deze werkwijze niet kennen en nog nooit hebben gehad en dat het daarom niet is gebeurd. Het gaat hierbij om een buurtwinkel waar mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt werken. Ik heb het pakket toen alsnog ‘opgehaald’ , maar direct in die winkel weer dichtgeplakt en geretourneerd. 

 

Nu staat het pakket al enkele dagen op “pakket is ontvangen door PostNL” maar er gebeurt niks mee.. Ik ben nog even langs die winkel gegaan net en zij hebben het pakket niet meer liggen.. Mijn vraag is nu; is het pakket nu waarschijnlijk kwijt..? Misschien zijn mijn zorgen ongegrond of niet redelijk, maar door mijn financiële situatie (hulpverlening) kan ik mij 2 abonnementen echt niet veroorloven en hier vrees ik dus voor als het pakket kwijt is. 

 

De tracking code is: 3SOPKL687893214 en het is gestuurd naar het antwoordnummer van KPN met postcode 2501VG.

 

De PostNL-collega gaf wel aan dat deze pakketjes een ander proces doorlopen, maar kan het daardoor ook zijn dat de track en trace status dus. ongewijzigd blijf? 

 

Bedankt voor het lezen en sorry als dit overbodig is… 

Daar jezelf dit pakket hebt teruggestuurd raad ik je aan om de klantenservice van post.nl te bellen


Daar jezelf dit pakket hebt teruggestuurd raad ik je aan om de klantenservice van post.nl te bellen

Thnx! Heb ik gedaan, zij gaven aan dat (omdat het een antwoordnummer is) KPN de ‘verzender’. blijft en enkel zij een onderzoek kunnen starten. 


Daar jezelf dit pakket hebt teruggestuurd raad ik je aan om de klantenservice van post.nl te bellen

Thnx! Heb ik gedaan, zij gaven aan dat (omdat het een antwoordnummer is) KPN de ‘verzender’. blijft en enkel zij een onderzoek kunnen starten. 

In dat geval kun je de klantenservice kpn bellen 0800-0402 en aangeven dat je een medewerker wilt spreken


@SensemillaSaint Als je bij postnl niet ophaal word het pakket sowieso na 7 dagen teruggestuurd naar de verzender.


@SensemillaSaint Als je bij postnl niet ophaal word het pakket sowieso na 7 dagen teruggestuurd naar de verzender.

@TDN @SensemillaSaint  heeft het pakket wel degelijk opgehaald en alsnog teruggestuurd


De status bij PostNL is *eindelijk* gewijzigd! Dus dat moet wel goed komen, toch 🙂. Weet alleen niet hoe ik dit topic sluit nu? 


De status bij PostNL is *eindelijk* gewijzigd! Dus dat moet wel goed komen, toch 🙂. Weet alleen niet hoe ik dit topic sluit nu? 

Heb even naar  de status van je pakket gekeken en dat wordt vandaag afgeleverd naar het betreffende antwoord nummer dus dat moet goed komen en je hoeft het topic niet te sluiten hoor


De status bij PostNL is *eindelijk* gewijzigd! Dus dat moet wel goed komen, toch 🙂. Weet alleen niet hoe ik dit topic sluit nu? 

Ah heel fijn! Wel jammer dat dit je zoveel stress op heeft geleverd 😅 En ik zal een beste antwoord markeren, daarmee is het topic afgerond 😊