Skip to main content
Antwoord

Bestelling heeft status: je pakket word ingepakt: wanneer ontvang ik deze?

• October 22, 2025
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Na het lange wachten op mijn bestelde (besteld op 16 september) Iphone 17 pro max deep blue 256gb. Staat de bestelling eindelijk op je pakket word ingepakt. Zijn er voorgangers die ongeveer weten hoe lang het duurt voordat je dan de telefoon thuis bezorgd krijgt? 

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Mees_, welkom bij onze community. 

Gefeliciteerd allereerst met je nieuwe telefoon! JanD legt het al goed uit.

Na het lange wachten op mijn bestelde (besteld op 16 september) Iphone 17 pro max deep blue 256gb. Staat de bestelling eindelijk op je pakket word ingepakt. Zijn er voorgangers die ongeveer weten hoe lang het duurt voordat je dan de telefoon thuis bezorgd krijgt? 

Een flauwe inkopper misschien, je toestel wordt verstuurd zodra deze ingepakt is. 

Voor andere meelezers handig om te weten:  je bestelling kun je volgen op onze bestelpagina

2 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 22, 2025

In de regel heb je je bestelling dan binnen een paar werkdagen binnen, misschien deze week nog wel.

Als het via PostNL gaat volgen via de app.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 24, 2025

Hi ​@Mees_, welkom bij onze community. 

Gefeliciteerd allereerst met je nieuwe telefoon! JanD legt het al goed uit.

Een flauwe inkopper misschien, je toestel wordt verstuurd zodra deze ingepakt is. 

Voor andere meelezers handig om te weten:  je bestelling kun je volgen op onze bestelpagina