Skip to main content

Ik heb op 17 september direct toen de site om 14:00 open ging de iPhone besteld. Ik was dus 1 van de eerste. Hoe kan het dat ik lees dat anderen wel hun iPhone geleverd krijgen en dat de mijne niet beschikbaar is? Ik dacht dat ze uitgeleverd werden op volgorde van bestellen?

 

Met vriendelijke groet,

 

Rik

Heeft u een nieuw abonnement afgesloten of een bestaand abonnement verlengt? In verlengt, was dat ver voor het einde van uw huidige abonnement? 


Hallo @Rv3 

Welke uitvoering heb je besteld? Het kan zijn dat het door jou gewenste model/kleur nog niet beschikbaar is. De uitlevering gaat in batches en niet alle uitvoeringen zijn tegelijk beschikbaar.

Zie het volgende topic

 


Het gaat om het verlengen van mijn abonnement, een iPhone 13 pro Max, 128 G, graphite. In het overzicht staat bij alle modellen en kleuren “pre order” dus daar kan ik weinig informatie uithalen. 


Hallo @Rv3 , in het hierboven genoemde topic geeft KPN moderator @Maja_ het volgende aan:

Heel begrijpelijk! Op dit moment zie ik enkel nog staan ‘pre-order levering vanaf 24-09’, ik denk dat we op z'n vroegst begin volgende week inzichtelijk hebben welke toestellen we niet voorradig hebben en wanneer we daar weer een levering van verwachten. We zullen het startbericht van dit topic updaten zodra we meer informatie tot onze beschikking hebben!

Houd dat topic dus in de gaten.


Hoi @Rv3 , het hierboven genoemde topic is vandaag ge-update:

iPhone 13 Pro Max Graphite 128GB  week 40/41

Hoi @Rv3 , het hierboven genoemde topic is vandaag ge-update:

iPhone 13 Pro Max Graphite 128GB  week 40/41

Ik heb hem gisteren ontvangen. 🙏 thx

Rik


OK @Rv3 , dat is beter nieuws. Gefeliciteerd en veel plezier ermee.


Hallo Ruud,

ik ben toch wel benieuwd naar de leveringsvolgorde. Ik weet namelijk dat 2 vrienden 26 sept. een iphone 13 midnight 128 mb hebben besteld en konden hem woensdag in de winkel ophalen. Zelf heb ik mijn abonnement verlengd op 19 september maar ik weet nog steeds niet wanneer hij komt. Is wel raar deze leveringsvolgorde??

graag je reactie

groeten

Will

 


Hallo Will (@W.VL

Als forumlid en KPN klant net als jij heb ik daar geen inzicht in. Ik kan je alleen verwijzen naar het centrale topic (zie de link die ik eerder noemde). Wat betreft de leveringsvolgorde, dat hangt af van Apple zoals door KPN in dat topic aangegeven wordt.

Voor de uitlevering van de nieuwe iPhone 13 zijn wij afhankelijk van Apple. Apple levert zijn toestellen in partijen aan ons uit. We ontvangen dus niet alle iPhone's in één keer, maar in kleinere hoeveelheden.