Skip to main content

Goeiemiddag, graag zou ik willen weten wat de verwachte vetraging is van de te leveren mobieltjes vanwege een chip tekort. Misschien is dit vragen naar de bekende weg maar moet ik rekenen op een week, maand of een jaar? Ik heb een Iphone 13 mini besteld (groen)  

Hallo @Boudewijn76,

Welke iPhone 13 mini groen? Die van 128 of van 256GB ? Die eerste is vanaf eind november weer leverbaar en die van 256GB is de levertijd onbekend. In dat geval is het ook lastig te voorspellen wanneer deze weer binnenkomt, maar in ieder geval geen jaar. 


He Chrizziey, bedankt voor je super snelle reactie. Het gaat inderdaad om de 256GB.  Je zegt dat het niet gaat om een jaar…..half jaar? 


  Je zegt dat het niet gaat om een jaar…..half jaar? 

Nee dat ook niet. Ik vermoed, met als nadruk vermoed dat dit hooguit een maand is. Maar denk wel korter omdat andere leveranciers zie ik gemiddeld een x aantal werkdagen op na houden. Dan zal een levering vanuit Apple niet heel lang op zich laten wachten. 

Moderators reageren hier gemiddeld binnen een week, die kunnen wat dieper in de systemen duiken. Anders is bellen sneller via 0800-0402.


Hoi @Boudewijn76, welkom hier. 

Ik heb even gekeken en ik zie dat er in week 50 weer een partij binnenkomen. Ik kan alleen niet inzien of daar een voor jou gereserveerd is. Hoop ik natuurlijk wel. Wanneer er daarna weer een lading binnenkomt dat weet ik nog niet.

Verder kan ik alleen zeggen, hou je bestelpagina in de gaten. Als er wat veranderd zie je het daar.