Skip to main content

Goedemiddag,

vorige week een nieuwe iPhone 12 pro besteld , met een aanbetaling van 400€

Nu is die 1 dag later “op eigen verzoek” geannuleerd .. na veel contact opgenomen te hebben blijkt dat ik mijn contract pas in december kan verlengen en dat ie daardoor door de leverancier geannuleerd is.

Nou prima, al vind ik dan de mail die jullie sturen totaal niet duidelijk. 
De man die ik aan de telefoon heb gehad heeft gezegd dat mijn €400 binnen 5 werkdagen terug gestort word maar het staat er nog steeds niet op..

Voor mij is dit een flink bedrag en ik wil graag mijn geld terug !

 

Met vriendelijke groet,

 

Nicky.

 

Hoi @Nicky26vberkel, welkom! Ik kan me voorstellen dat je dit zo snel mogelijk terug wilt. Zodra een annulering door het systeem verwerkt is wordt de terugstoring uitgevoerd. Je krijgt het geld dan ook binnen 5 werkdagen bijgeschreven op je rekening. Welke datum was de annulering? Ik wil je vragen om even af te wachten nog tot maandag. Heb je het op dat moment nog niet binnen, vul dan je forumprofiel in en reageer hier weer. Stuur me tevens en kopie van de betaling (je krijgt een mailadres van me per privébericht). Zorg dat daarop de datum van betaling, het betalingskenmerk en jouw rekeningnummer zichtbaar is. Dan kan ik het verder nakijken.


Dankjewel voor je antwoord!


Dank voor je mail, @Nicky26vberkel! Ik ga er mee bezig en kom er z.s.m bij je op terug.


Hier ben ik weer, @Nicky26vberkel! De terugbetaling was ingevoerd, maar uitgevallen. Mijn collega heeft dit nu hersteld. Het geld wordt binnen 3 werkdagen op je rekening bijgeschreven.