Skip to main content

Hallo

ik heb gisteren avond een nieuwe bestelling geplaatst met toestel 

heb dit gedaan omdat het toestel op voorraad was en er stond bij vermeld ‘ voor 23:59 besteld morgen in huis’  hier heb ik nog schermafbeelding van

Nou dan toch eindelijk besteld krijg ik een mail binnen dat het product niet meer op vooraad is.. 

ze houden de mensen gewoon voor de gek 

ik na mijn bestelling nog op de site terug gekeken bij hetzelfde toestel en staat nog dat hij op vooraad was..? 
Als ik dit had geweten had ik hem nog niet besteld

 

Hi @Channah van den Broek, welkom op ons forum. Gezien de situatie kan ik me goed voorstellen dat je baalt. Mocht je hebben gekozen voor de iPhone 13, dan hebben we een forumtopic over de levertijd hiervan: iPhone 13 bij KPN, levertijden en specificaties. Als je een ander toestel hebt gekozen, zou je dan aan kunnen geven welke je hebt besteld en in welke kleur dat is? Dan kijk ik of ik kan achterhalen wat daar de verwachte levertijd van is.

Voor de exacte status van jouw bestelling, kun je onze bestelstatuspagina raadplegen. Als je hierop inlogt met jouw bestelnummer en postcode, dan krijg je de actuele bestelstatus van jouw bestelling te zien. Ook ontvang je van ons een bericht op het moment dat jouw toestel klaar ligt voor verzending.