Skip to main content

Gisteren in de kpn winkel in Nijmegen een samsung S22 besteld. Zou vandaag (zondag 31 Juli 2022)  bezorgd worden. Helaas nog niets ontvangen en volgens postnl word het pakket 07-08-2022 bezorgd. Hoe kan dit? Ik wil graag dat kpn contact met mij opneemt en dit goed maakt. Mvg Michiel.

@Michieljn 

Gisteren in de kpn winkel in Nijmegen een samsung S22 besteld. Zou vandaag (zondag 31 Juli 2022)  bezorgd worden. Helaas nog niets ontvangen en volgens postnl word het pakket 07-08-2022 bezorgd. Hoe kan dit? Ik wil graag dat kpn contact met mij opneemt en dit goed maakt. Mvg Michiel.

Heeft u een bevestiging gehad van die afspraak dat er vandaag bezorgd zou worden, zo ja van wie ? Ik vrees dat u morgenochtend toch echt hier zelf achteraan zult moeten bellen met de klantenservice  ( 0800-0402), want KPN en terugbellen is geen goeie combi 😏


Nee geen bevestiging van gehad. Ik heb een bevestiging van postnl dat ie volgende week bezorgd word. Maar goed, op deze manier zijn kpn en Michiel ook geen goede combi. 😉


PostNL bezorgers werken toch niet op zondag? 🤔 


Volgens de medewerker in de kpn winkel, bezorgd postnl speciaal voor kpn op zondag. 


Dan heeft die medewerker het dit keer fout gehad: 

PostNL bezorgdagen


 


Bedankt voor je terugkoppeling @Michieljn, dan moet PostNL dit beter op hun site zetten. Top dat je dit even mededeelt. 👍🏼


Hoi @Michieljn, welkom op ons forum! Dat is wel schrikken zeg! Helaas kan ik weinig zeggen over hoe PostNL dingen doet, daarvoor kun je het beste bij Postnl zelf terecht.
Ik weet niet precies waar dit er zo stond maar ik zie dat je toestel inmiddels al wel bezorgd is.


Hoi Thomas, klopt, toestel is inmiddels bezorgd. Echter helaas niet op de dag zoals beloofd door kpn. Dit komt omdat het toestel door kpn te laat is aangemeld en/of afgegeven bij postnl. Daardoor zijn zij niet meer in staat geweest het toestel op tijd te bezorgen. Omdat er door de medewerker in de kpn winkel voor een zondag bezorging is gekozen, zou deze dus een week later bezorgd worden. Ik heb heel wat telefoontjes gepleegd met kpn en met post nl om het toestel alsnog eerder te kunnen krijgen. Van kpn wacht ik nog steeds op een telefoontje. Ook is mij beloofd door kpn om mij tegemoet te komen.... Hier wacht ik ook nog op. Lang verhaal kort: ik heb mijn tel maar als ik inderdaad niets meer verneem van kpn, is dit het laatste toestel en abbonnement van kpn voor mij. Gr Michiel.


Ah dat is wel balen inderdaad!  Al helemaal als je daar expliciet voor gekozen hebt!
Ik stuur je even een privébericht.