Skip to main content

Een goeden morgen,

ik heb 5 weken terug een pre-order voor iPhone 12 pro geplaatst.
ik moest toen €120,- online betalen en heb een bevestigingsmail ontvangen met de vermelding dat ik binnen een dag een order bevestiging zou krijgen maar ik heb nooit meer een orderbevestiging gekregen.
Na 5 dagen ben ik begonnen met bellen maar niemand die mij een duidelijkheid kan geven over de bestelling. KPN medewerkers zien deze bestelling ook niet terug.

Na 5 verschillende medewerkers gesproken te hebben en vele uren aan de telefoon ben ik nog geen stap verder, hoe moeilijk kan het zijn denk ik, en al wat ik wil is die 120 euro terug.

Ten einde raad probeer ik het nu op deze manier al zie ik ook hier dat er reeds verschillende mensen zijn die tegen hetzelfde zijn aangelopen en dat de oplossing soms maanden op zich laat wachten op zich is dat raar.

kunt u mij helpen aub?

Hallo KPN,

Is het mogelijk om mijn probleem op te lossen?.


Goedemorgen @Wanhoop nabij en welkom op het KPN Forum! Het is momenteel druk, daarom kom ik er nu pas aan toe om te reageren op jouw bericht: excuses hiervoor. Wees maar niet meer ten einde raad: we gaan dit regelen! 
Wil jij je gegevens aanvullen in jouw  profiel? Graag jouw postcode + huisnummer, het bestelnummer, geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat je hebt opgegeven bij de bestelling. Je kunt het vakje “Persoonlijke opmerkingen” ook gebruiken. Geef je een seintje als jij de gegevens aangevuld hebt, dan kan ik voor je aan de slag! 


Hallo Shyrin,

Ik heb mijn profiel aangevuld en en de gegevens geplaatst in de persoonlijke opmerkingen.


Ik heb precies dit probleem met mijn bestelling voor de iPhone 12 Pro Max. Ze konden mijn bestelling niet vinden, terwijl ik al wel geld had overgemaakt (en wel een bestelnr heb) en inderdaad ook alleen de bedank mail heb gekregen. Nog geen orderbevestiging. 

 

Nu is gebleken, een paar keer uren aan de telefoon te hebben gehangen, dat er een storing was (ik begreep zelfs later via via dat ze intern van systemen aan het wisselen zijn, dus het zou daarmee te maken kunnen hebben). Hierdoor is de bestelling wel binnengekomen, alleen was/is er dus een storing waardoor de bestelling niet automatisch naar andere programma’s/afdelingen, die het verder afhandelen, gestuurd kon worden. Dat moet nu allemaal handmatig worden gedaan… Dit is mij verteld in ieder geval. 

 

Inmiddels heb ik nog geen steeds bericht, maar ga ik er nu wel vanuit dat het goed komt. Hopelijk sooner than later. 

 

Ik heb dit bericht ook elders op het forum geplaatst, want ik begrijp zeker hoe frusterend dit is. Wellicht dat deze info je wat meer inzicht geeft!

 

Plus de iPhone 12 heeft een meeeeeega lange levertijd :( 


Dank je, @Wanhoop nabij! Ik vind jouw bestelling wel terug, ik zie dat deze afgewezen is maar ik kan helaas jouw betaling van €120 niet koppelen aan deze bestelling. Ik heb je een privébericht gestuurd: wil je daar even op reageren? Alvast bedankt!

@vihihi ondanks de aanleiding, ook welkom op het KPN Forum. Ik kijk ook graag na wat de status is van jouw bestelling: wacht je op een terugbetaling of het toestel? Vul jij ook de benodigde gegevens in, in jouw Forumprofiel? 

 


@Wanhoop nabij bedankt voor het doorsturen van jouw betaalbewijs. Ik heb deze doorgestuurd naar onze administratie: ik verwacht deze week een terugkoppeling. Ik laat het je hier weten, zodra ik deze ontvangen heb.


@vihihi Ik heb even een eigen topic voor je aangemaakt. 


@Wanhoop nabij ik heb net de terugkoppeling gekregen dat jouw betaling teruggestort is: deze moet je binnen 3 werkdagen ontvangen.


Hallo Shyrin,

 

Hartelijk dank voor het oplossen van mijn probleem, ben blij dat er bij KPN toch nog mensen zijn die een schreeuw om hulp serieus nemen en er aandacht aan geven, nogmaals bedankt en fijne feestdagen.

 


Ik kan je verzekeren, er zitten nog meer van dat soort mensen bij ons! :wink: Heel graag gedaan en ook hele fijne feestdagen voor jou: geniet ervan! :blush: