Skip to main content

Beste,

 

Ik heb mijn telefoonabonnement vorige maand verlengd (kon toen al) naar 1 jaar onbeperkt bellen/sms/internet.

Zonder telefoon dus sim only. Deze verlenging gaat pas op 23 november a.s. in.

Nu wil ik alsnog upgraden omdat mijn huidige telefoon kuren begint te krijgen.

Ik kan het niet meer annuleren.

Ik wil graag nu naar 2 jaar en waarschijnlijk daarbij de nieuwste iphone bij jullie bestellen. Maar dit is niet mogelijk en ik zou dan 3 maanden moeten wachten???

Is er geen manier om toch te wijzigen en deze voor jullie veel betere upgrade te bestellen?

Betekent dat jullie deze upgrade straks verliezen van mij want dan zal ik mijn telefoon los ergens moeten gaan kopen. Kan toch niet waar zijn dat jullie op die manier zaken doen?

Is er een mogelijkheid om een uitzondering te maken?

 

 

Hoi @Nicolette01 
Annuleren of veranderen kan inderdaad alleen maar binnen 14 dagen.
Je moet nu 3 maanden dit abonnement hebben voordat je het kunt veranderen in een abonnement met toestel.
Hier is niets aan te veranderen dat zijn  nu eenmaal de regels.
Wil je dat webcare hier ook nog even naar kijkt?

Zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan hebben ze gelijk de gegevens bij de hand.

Dus, vanwege privacy niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

 


Rare regels hoor!


Laat webcare er maar even naar kijken. Ik heb mijn gegevens uitgebreid.

 


Annuleren of veranderen kan inderdaad alleen maar binnen 14 dagen.
Je moet nu 3 maanden dit abonnement hebben voordat je het kunt veranderen in een abonnement met toestel.
Hier is niets aan te veranderen dat zijn  nu eenmaal de regels.

 

Hoi @Nicolette01, welkom!  Ik heb helaas niets toe te voegen aan wat Huistijger al zegt. Bij verlenging naar een Sim Only gaat de annuleringstermijn direct in. Als je die 14 dagen dan voorbij  bent is het niet meer mogelijk om te annuleren.

We hebben de mogelijkheid om een Sim Only abonnement om te zetten naar een abonnement met toestel. Echter kan dit alleen als het Sim Only abonnement minimaal 3 maanden oud is. Dat betekent dat jij vanaf 24 februari de Sim Only kunt laten omzetten naar een abonnement met toestel.