Skip to main content

Goedemorgen, 

Ik heb een simkaart bij jullie besteld en deze is afgeleverd. Nu krijg ik bericht dat deze nu op mijn verzoek is geannuleerd maar dat heb ik niet gedaan. Hoe kunnen we dit oplossen?

Ik wil graag gebruik maken van de simkaart!

Mvg

Hallo @Creabea, welkom! Wat gek!  Ging het om een abonnement of een prepaid? Wanneer is deze geleverd? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en het ordernummer van de bestelling? Dat laatste kan onder de ‘persoonlijke opmerkingen'. Ik kijk graag met je mee. 


Het gaat om een abonnement, dit is goedgekeurd op 18 nov. Op 19 nov heb ik de bestelling ontvangen en op 20 nov staat dat het op mijn verzoek is geannuleerd. 

Ik heb er verder nog niets mee gedaan.


Dank, @Creabea Zou je je volledige naam ook nog even willen vermelden? Dan zijn we compleet. En kun je iets meer vertellen? Gaat het om een nieuwe aansluiting of is er sprake van nummerbehoud? En gaat het om een abonnement of gaat het om prepaid? 


Het gaat om een mobiel abonnement met nummerbehoud


Bedankt voor de toelichting en de gegevens @Creabea. Ik heb het voor je nagekeken, maar ik zie geen annulering terug bij dit abonnement. Het nummerbehoud zie ik erbij staan, dat is op 18 november goedgekeurd zoals je al zei en zal op 24 december uitgevoerd worden. Wat voor annulering kreeg je precies, zou je daar een screenshot (met je gegevens verborgen) van kunnen delen?


 


Dat is heel vreemd @Creabea, die zie ik nergens terug. Met het ordernummer dat op je profiel (bij ‘Persoonlijke opmerkingen’) staat is ook niets geannuleerd, die geeft aan dat alles afgerond is. Is het ordernummer op je profiel hetzelfde als wat in deze mail werd genoemd?


Het is inderdaad een ander bestelnummer. Zie voor het geannuleerde bestelnummer mijn profiel


Hoi @Creabea! Ik bemoei me ook even in dit topic :wink:. Ik zie dat de bestelling (waarschijnlijk perongelijk) 2x is geplaatst. Omdat het ging om twee precies dezelfde abonnementen en ook hetzelfde te behouden nummer, heeft het systeem automatisch één geannuleerd. Er is dus op dit moment niets aan de hand. 
Het te behouden nummer dat eindigt op 06******17 komt op 24 december naar ons toe. 

Als je nog vragen hebt, dan horen wij het graag!

 


Oh, fijn dankjewel voor het uitzoeken. Moet ik de simkaart al registreren?


Check, check, dubbel check. Het ontvangen simkaartnummer eindigt op **** **** **** ***2 549, toch?
Nee @Creabea, je hoeft nog niets te doen. Je kunt proberen het nummer toe te voegen aan jouw MijnKPN account, maar ik vermoed dat dit nog niet lukt omdat het nummer nog niet over is.