Skip to main content
Beantwoord

Bestelling telefoon is geannuleerd en kan nog geen nieuwe plaatsen

• March 2, 2025
  • 3 reacties
  • 22 keer bekeken

Hoi,

Mijn bestelling is geannuleerd van m’n telefoon. Ik wil een nieuwe bestelling plaatsen maar nu staat er dat de bestelling nog lopend is. Wat kan ik nu het beste doen

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemiddag ​@AlinaRojek , dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Is het inmiddels al weer mogelijk voor jou om een nieuwe bestelling te plaatsen? Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kun je altijd even contact opnemen met onze Helpdesk en dat kan tegenwoordig ook middels een belafspraak. Mijn collega's daar kunnen het dan meteen even voor je nakijken en je vanuit daar hopelijk van meer duidelijkheid voorzien!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• March 2, 2025

Afwachten... dat kan je het beste doen. Er zal ook niks anders op zitten denk ik 😉

Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • March 2, 2025

Afwachten. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2025

Goedemiddag ​@AlinaRojek , dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community :)

Is het inmiddels al weer mogelijk voor jou om een nieuwe bestelling te plaatsen? Mocht dit onverhoopt niet het geval zijn, dan kun je altijd even contact opnemen met onze Helpdesk en dat kan tegenwoordig ook middels een belafspraak. Mijn collega's daar kunnen het dan meteen even voor je nakijken en je vanuit daar hopelijk van meer duidelijkheid voorzien!