Skip to main content

Op 24okt heb ik een nieuwe  samsung s22 ultra besteld. Tot op heden nog steeds niks ontvangen.

Na 3 avonden thuis te zijn geweest om postNL te ontvangen, zijn ze bij de post/kpn achter gekomen dat de bestelling is zoek geraakt.

Het onderzoek ia 4nov gestart, wat max een week zou duren. Tot vandaag nog steeds niks van gehoord. En bij het bellen naar de klantenservice van kpn wordt mij verteld dat zij daar niks kunnen inzien of voor mij kunnen betekenen en dat ik geduld moet hebben tot ik iets hoor. Na 3 weken wachten en van het kastje naar de muur gestuurd te worden is geduld een heel eind op. Hopelijk kan iemand mij hier meer vertellen

Hi @J stap, het is druk op het moment, waardoor we minder snel bij je topic zijn dan anders. 

Wat rot om te lezen dat de bezorging van je nieuwe S22 in de soep gelopen is en het onderzoek zo lang duurt. Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Ik hoop dat je intussen meer gehoord hebt vanuit het onderzoek dat gestart was. Zo niet, laat het dan gerust weten. Ik lees het natuurlijk ook graag als het intussen opgelost is.


Hai Alexandre, dank je voor je reactie. Maar het onderzoek is bijna 3 weken geleden gestart en afgelopen dinsdag kreeg ik ineens een mail dat mijn bestelling was geannuleerd. Zonder ook maar enig persoonlijk bericht van KPN. Door deze annulering ben ik ook de actie misgelopen waarbij je nieuwe galaxy buds 2 pro krijgt bij een bestelling. Omdat ik totaal niet te spreken ben over de gang van zaken en de protocollen bij kpn, heb ik de telefoon ondertussen ergens anders besteld.

 

Mvg j. Stap


@J stap Jammer dat het zo gelopen is, maar heel begrijpelijk. Dank voor de terugkoppeling!