Skip to main content

Ik probeer ook al enige tijd via de site te bestellen. Ook via de app geprobeerd. Maar ik heb hetzelfde probleem! 
Heel irritant!! En ik ga geen 15 minuten in de wacht staan. Vanmiddag nog via chat geprobeerd maar voordat je reactie krijgt duurt het ook 10 minuten. 
Dit probleem is er blijkbaar al maanden maar nog steeds niet opgelost. 

 

*Admin: eigen topic aangemaakt naar aanleiding van reactie in dit topic. 

Hallo @Ingepinge1 ,

Heb je al een andere browser geprobeerd? 
Of wis eens jouw browsegeschiedenis en cookies. Vaak helpt dat! 


Goedemiddag @Ingepinge1, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat rot dat het steeds niet lukt om iets te bestellen via onze website. Gaat het hierbij om een verlenging of een nieuw KPN contract (evt. vanaf een andere provider)? Bij een verlenging zou het dan gaan om de verlengpagina, daar hoor ik vaker iets over. De gewone bestelpagina zou wel goed moeten werken.. Heb je het nog geprobeerd met een andere browser of na het verwijderen van je cookies?

Indien het nog steeds niet gelukt is dan is het toch handig om contact met ons op te nemen via chat of telefonisch. Via het Forum gaat dit wat lastiger, omdat we wel een verificatie moeten doorlopen en deze verificatie bevat ook een sms waarvan de code maar een korte tijd geldig is. Je kan ook, indien dat voor jou een optie is, langs een KPN winkel in de buurt langslopen. Dan is het wel handig als je ongeveer weet wat je wil :blush:


Hallo @Ingepinge1 ,

Heb je al een andere browser geprobeerd? 
Of wis eens jouw browsegeschiedenis en cookies. Vaak helpt dat! 

@Ingepinge1

Is het inmiddels zo gelukt? 

 


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!