Skip to main content

gister ochtend heb ik mail ontvangen om mijn bestelling te volgen. Maar ik krijg steeds de melding:

Uw persoonlijke omgeving staat nog niet online. Het kan maximaal een uur duren voordat deze klaar is voor gebruik. 

 

Ik heb gister een brichtje ontvangen dat mijn bestelling van een nieuwe mobiele telefoon is ontvangen. Er staat een link bij om de bestelling te volgen. Als ik die aanklik en mijn postcode invoer krijg ik op het scherm dat mijn persoonlijke omgeving nog niet online staat en dat dat maximaal een uur duurt. Dit bericht krijg ik nu nog steeds als ik de link aanklik en mijn postcode intoets. Het duurt nu niet een uur maar een dag! Ik heb geprobeerd telefonisch contact te krijgen met KPN maar i sniet gelukt.

Graag hoor ik hoe ik mijn bestelling wel kan volgen en hoe ik wel op mijn persoonlijke omgeving kan komen!


Welkom op het forum @Tika62. Ik zag dat je twee verschillende topics hebt aangemaakt voor je vraag. Ik heb ze even samengevoegd. Berichten worden hier op het forum opgepakt op datum en tijdstip van binnenkomst. Het is helaas drukker qua berichten dan we zouden willen, vandaar dat je nu deze morgen pas reactie krijgt.

Is het inmiddels al gelukt om jouw bestelling te volgen via: https://mijnbestelling.kpn.com/inloggen/. Mocht je er echt niet uitkomen, hoor ik dat graag. Wil je dan ook jouw profiel invullen zodat ik voor je kan kijken wat er misgaat.


Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je inmiddels je bestelling kan volgen.  Anders hoor ik het graag!