Skip to main content

Anno 2020 is het probleem nog ateeds aanwezig. Donderdag rond 16.00 uur besteld en nu op zaterdag nig gelemaal niets gehoord. Alles verloopt super soepel en beloofd wordt voor 23.59 besteld volgende dag in huis. Maar wanneer je op de bestel- en betaalknop heb geklikt heeft men tijd genoeg blijkbaar. En wat kun je als eenvoudige klant hiertegen doen? Niets. Ja ik heb vrijdag maar eens gebeld en toen bleek mijn order nog niet eens te bestaan… zucht..

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

Vandaag nog eens gebeld, er bestaat wel een bestelling maar staat nu op “handmatig” Dit houdt in dat ze me binnen vijf werkdagen vanuit de backoffice gaan bellen. Want er is onduidelijkheid over verlengen of een nieuwe abonnement met nummerbehoud. Ik wil gewoon verlengen..


Beste @Mike M69, welkom en excuses voor de late reactie! Het gaat, gelukkig, in de meeste gevallen gewoon goed. Daar heb jij natuurlijk niets aan.. Heb jij op dit moment je nieuwe telefoon wel binnen? In sommige gevallen ‘valt de order uit', zoals wij dat noemen. De backoffice moet deze dan controleren. Het kan zijn omdat het ingevoerde legitimatiebewijs niet juist is of omdat er nog vragen zijn over de BKR-check of simpelweg omdat het systeem op het moment van bestellen kuren had. Mocht ik nog iets voor jou kunnen doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer, 06-nummer en evt. klantnummer(s)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee. 


Beste Marcia, dank voor je bericht. M'n telefoon is inmiddels geleverd, echter stond in de aanbieding dat dit gepaard ging met een AKG Y600 koptelefoon. Deze heb ik tot op heden niet mogen ontvangen. Kan ik die nog verwachten?


Profiel aangepast 


Gelukkig maar! Voor de koptelefoon moet je je even registreren bij Samsung. Je moet een kopie aankoopbewijs meesturen waar in ieder geval jouw gegevens en het IMEI-nummer van je toestel op staan. Die heb je van ons in de mail gekregen, maar kan je ook via MijnBestelling opnieuw inzien. Veel plezier ervan!


Is het gelukt je aan te melden, @Mike M69?


@Marcia_  ik ben na jou advies maar naar de website van Samsung gegaan en werd daar echt helemaal niet goed van. Ik wist meteen waarom ik voorheen altijd een iPhone had gehad. Maar goed, ik kon nergens iets vinden. Later via de site van kpn vond ik de link naar Samsung en toen lukte het wel allemaal. Je mag dit topic sluiten.


Gelukkig! Fijn dat je het nog even liet weten 🙂.