Skip to main content

Ik heb afgelopen vrijdag een nieuw abonnement afgesloten met de nieuwe Apple iPhone 15 Pro Max 5G 256GB, Natural Titanium. De bestelstatus staat nog steeds op controleren, dus stap 1 en nergens kan ik info verkrijgen over levering van de telefoon. Klopt dit wel? Is mijn order wel correct doorgekomen?

Ik zie namelijk op het forum van Tweakers dat sommige van hun ook via KPN hetzelfde toestel model hebben ge-preordered en hun zitten zelfs al op stap 3.

Daarnaast was ik 1 van de eerste die de bestelling deed. Om 14:05 is de betaling uitgevoerd. Ik heb netjes de order bevestiging gekregen en vervolgens de reservering mail.

Maar hoe kan het dat andere die op een latere tijdstip afrekende nu al in stap 3 zitten van de verwerking en ik zit nog steeds in stap 1 van controleren.

Ik heb wel al vrolijk het eenmalige bedrag betaald,  maar verder heb ik geen zekerheid behalve dat jullie mijn geld hebben.

Hoe weet ik nou of ik mijn nieuwe toestel aanstaande vrijdag de 22e geleverd ga krijgen?

Bij mij ook nog steeds op Controleren terwijl er geschermd werdt met 'vanaf 22 september' en 'als eerste in huis'  Vraag me af of dat wel klopt. 

Waarom wordt niet gewoon de levertijd doorgegeven. Ik heb de Pro Max 256GB Zwart besteld dus geen gewilde kleur als de Natural Titanium. 

 

Wacht het nog even af. 


Het zelfde probleem bij mij vorige week vrijdag ge pre-orderd maar nog steeds bij stap 1 controleren heb wel de factuur ontvangen en de mail van uw toestel is gereserveerd u ontvangt hem 1 van de eerste 


Ik heb vorig week vrijdag (15 september 2023) de iPhone 15 Pro Max (512Gb) besteld. Heb de pre-order zonder problemen in kunnen leggen. Echter, tot op heden (22 september 2023) nog steeds geen mail ontvangen met Track & Trace. Tijdens het bestellen werd aangegeven dat er op 22 september geleverd zou worden. Ik vrees dat het 'm vandaag niet meer gaat worden. :(..


Hier hetzelfde verhaal. Vrijdag abonnement verlengd en iPhone 15 Pro Max 256GB Natural Titanium besteld. Staat helaas nog steeds op “controleren”. Gister wel contact gehad met de klantenservice maar die blijven het hebben over PostNL en dat ze niet kunnen zien waar de pakketjes zijn. Ik heb uitgelegd dat er volgens mij eerst nog 5 stappen zijn voor er iets wordt verstuurd maar om onduidelijke redenen bleven ze praten over PostNL. Heel vaag. Ik heb het vermoeden dat de bestelling op “controleren” blijft staan omdat ze simpelweg onvoldoende voorraad hebben maar zou fijn zijn als iemand van KPN dat ook kan bevestigen.  


What is happening!!!

same problem here..

 

blijft maar staan op controleren!

@Kpn wanneer ontvangen we onze toestel en verdere instructies???


Dan ben je een van de eerste die hebt besteld krijg je dit als reactie van kpn 

 Iemand dit ook ontvangen?


Ja super raar toch!


Ja echt,


Als ze dat nou meteen gemeld hadden dan had ik hem niet de 15e meteen besteld maar ergens anders. 

En we weten nu nog steeds niets over wanneer het dan wel geleverd gaat worden 


Dan maar een keer na 5 jaar over na de pro ipv de max. 
heb deze nu via belsimpel besteld.

Zou deze morgen kunnen ophalen in de belsimpel store..

als dit lukt dan cancel ik mijn order hier en zeg ik gelijk mijn abonnement op.

 

we zullen het meemaken😬


Ik vind het maar een erg vreemd..

Ieder jaar bij de pre-order altijd als een van de eerste besteld.. altijd op de dag dat het toestel uitkomt in huis.

Zelfs toen de order een keer niet goed was binnengekomen bij KPN alsnog op tijd in huis.

dit is niet te geloven.. erg raar.


Hoi allen, ik hoop dat er al meer bekend is voor jullie of misschien het toestel inmiddels al hebben ontvangen. 

We houden je anders op de hoogte van de bestelling via de bestelpagina. 

Verdere informatie over de iPhone 15 in ons verzameltopic. Daar kun je terecht voor verdere vragen. 

Dat gezegd te hebben sluit ik bij deze dit topic. Zo krijgen we geen 2 topics naast elkaar over hetzelfde ondewerp.