Skip to main content

Hi,

 

Op dinsdag heb ik aangegeven dat ik wil overstappen naar KPN en een nieuwe simkaart besteld. Echter staat de online omgeving die ik nodig heb om een afspraak te plannen nog steeds niet actief terwijl dit max. een uur zou moeten duren. 

 

Kunnen jullie mij helpen?

 

Groet,

Marny

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hoi @Marny, welkom op het forum! Meestal zou de bestelstatusomgeving na een 24 uur toch wel beschikbaar moeten zijn. Hij is er op dit moment nog steeds niet? Wil je dan je forumprofiel invullen en hier reageren als je dit gedaan hebt? Dan kijk ik het voor je na.


Hi Erik,

 

Nee, nog steeds niet beschikbaar. Helaas ook de telefoontjes gemist om een afspraak te plannen.


Dank voor het invullen van je profiel. Ik heb daarmee ook het probleem gevonden van de bestelstatusomgeving. Je gebruikte daarvoor waarschijnlijk het verkeerde bestelnummer. Ik heb, voor de volledigheid, de goede nog even toegevoegd aan je forumprofiel

Ik zie verder dat de koerier gepland stond om te komen op de 17e, en het lijkt alsof dat allemaal gelukt is, klopt dat? Want dan is het wachten nu alleen nog op het overzetten van je telefoonnummer. 


Het is gelukt uiteindelijk! Heb telefonisch een afspraak kunnen maken.

 

Dankjewel voor je hulp!