Skip to main content
Beantwoord

Bestelstatus simkaart. Wanneer wordt die nou bezorgd?

• June 25, 2025
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Op vrijdag 20 juni heb ik een fysieke simkaart besteld, deze zou binnen 2 werkdagen worden geleverd. Het is mij niet duidelijk wat de status van mijn bestelling is. Bij de status van mijn bestelling staat er alleen wanneer en wat ik besteld heb en niet of het onderweg is. Waar kan ik dit vinden? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Annelotte92 ,

Ik vrees dat het niet helemaal goed gegaan is. 

Je komt het snelst aan een simkaart door langs te gaan bij een KPN-winkel. Daar krijg je namelijk het simkaartje meteen mee. 

Heb je geen mogelijkheid voor een bezoek aan een KPN-winkel. Dan maar de klantenservice daarom vragen: 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • June 25, 2025

Hallo ​@Annelotte92 ,

Ik vrees dat het niet helemaal goed gegaan is. 

Je komt het snelst aan een simkaart door langs te gaan bij een KPN-winkel. Daar krijg je namelijk het simkaartje meteen mee. 

Heb je geen mogelijkheid voor een bezoek aan een KPN-winkel. Dan maar de klantenservice daarom vragen: 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier: