Skip to main content

Hi, wie kan me helpen? Al maandenlang betaal ik maandelijks € 3,99 voor betaalde sms diensten, die ik niet kan stopzetten of teurgvinden in mijn Berichten. Op Payinfo.nl vindt ie niets op mijn telefoonnummer, maar toch wordt iedere maand weer geld in rekening gebracht. Bij mijn Berichten zie ik geen SmSjes en op Payinfo.nl heb ik ALLE betaalde sms diensten al geblokkeerd. Wie kan mij helpen, want dit is echt zonde geld!  

Welkom op de community @EsDi. Als die kosten worden gemaakt moeten ze wel ergens terug te vinden zijn natuurlijk. Je hebt al een aantal dingen geprobeerd, maar nog zonder duidelijkheid. Heb je ons ook al gebeld op 0800-0402? Dat is de snelste manier om de factuur samen met jou te bekijken en duidelijkheid te krijgen daarover. De community is daar geen ideale plek voor.


Hallo Jasper,

Dit probleem loopt inderdaad al een jaar ofzo. Payinfo en sms diensten blokkeren heeft tot nu toe niet geholpen. Ik zal bij gelegenheid 0800-0402 bellen, hopelijk kom ik dan iets verder. Dank voor je reactie. 

Groetjes van EsDi