Skip to main content

hoi ik heb een sim-only besteld die is niet verstuurd wel betaald zou gecrediteerd worden snap het niet heb toen een mail gestuurd geen reactie op ontvangen?

*Admin: afgesplitst en eigen topic aangemaakt

Ha @frenzzie, welkom! Dit is wel een erg lange en onduidelijke zin zonder een komma of een punt:sweat_smile:. Ik denk te begrijpen dat wij iets zouden crediteren, maar dat dit nog niet gelukt is. Waar heb je naartoe gemaild? Wij hebben niet echt een e-mailadres voor dit soort vragen namelijk. Wil je je forumprofiel aanvullen met jouw adres en evt. klantnummer? Wanneer is dit allemaal aangevraagd?


heb het forum profiel aangevult staat de datum ook in 12 en 17 mei 2021 betaald!!


Bedankt! Ik zie op het bestelnummer dat je in je profiel hebt staan, alleen een geannuleerde order. Als je daar iets voor betaald hebt, dan zou je dat ook teruggekregen moeten hebben. Verder zie ik dat jouw huidige abonnement niet verlengd is. Ik twijfel dus een beetje wat er volgens jou nu nog verkeerd gaat. Je kunt het beste even bellen met 0800-0402 in dat geval: mijn collega's kijken mee en helpen je graag verder!


hallo marcia of moderator het is met terugbetalen helemaal misgegaan ik heb zelfs een maand later de 17 de nog niets terug gekregen ik heb gebelt met kpn en zou op die datum toch wel terugbetaald moeten krijgen hoe nu verder frenzzie


Vreemd dat het nog niet terug is! Zou je willen reageren op mijn privébericht? Dan zoeken we het uit.


hallo marcia ik heb gereageerd op je verzoek je prive bericht te lezen en toe te zenden de gevraagde gegevens ik heb tot op heden nopg geen reactie ontvangen!  hoe gaan jullie het voor mij oplossen ik zie graag terugbetaling tegemoet binnenkort. groeten frenzzie.


Excuses voor de late reactie! Ik had je bericht gezien, maar ben het daarna totaal vergeten. Ik heb deze alsnog doorgestuurd naar de betreffende collega's en verwacht binnen een paar werkdagen een terugkoppeling te krijgen. Wordt vervolgd!


Ha @frenzzie het teveel betaalde bedrag moet binnen drie werkdagen op je rekening staan! Excuses voor de vertraging!


hallo marcia het geld bedrag van 4,99 is terug gestort dankje groeten frenzzie


Super! Bedankt dat je het nog even liet weten 🙂.