Skip to main content

Mijn betaalde smsdienst is geblokkeerd, hoe hef ik dit op

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Welkom bij ons op het forum @Arie.10, als de betaalde smsdienst is geblokkeerd kan je dit zelf oplossen via Payinfo. Dat is een centrale instelling waar dat wordt bijgehouden. Als het daar niet lukt omdat er staat dat het deblokkeren geblokkeerd is, kan ik het deblokkadeslot voor je verwijderen. In dat geval kan je jouw forumprofiel volledig invullen (met de laatste 3 cijfers van je IBAN bij "Persoonlijke opmerkingen”) en hieronder een seintje geven zodat ik mee kan kijken.


Bedankt voor reactie, maar inmiddels opgelost via klantenservice KPN.


Hoi Jasper , ik heb op het forum mijn gegevens ingevuld en de laatste drie cijfers van m'n IBAN ingevuld. Kan je betaalde diensten dan deblokkeren voor mij ? ( dan kan ik meedoen aan postcode miljoenenjacht :wink: ) ik kan het zelf niet op Payinfo 


Hoi @collie, welkom bij ons op het forum. Als er een blokkadeslot op de blokkade staat zal je het niet kunnen wijzigen via Payinfo inderdaad, dat kan alleen de provider. Ik kan dat voor je bekijken, maar daarvoor heb ik het 06-nummer waar het over gaat ook nog nodig. Kan je die aan je profiel toevoegen en een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Hoi Jasper,  ik heb m'n mobiele nummer toegevoegd. 

gr. Nicole 


Dank je @collie, het deblokkadeslot is hierbij verwijderd. Via payinfo.nl zal je de blokkades over 2 uur zelf kunnen instellen, je krijgt er ook nog een sms'je over.