Skip to main content

Ik begin langzamerhand behoorlijk wanhopig te worden! Omdat ik een hypotheek aanvraag heb lopen bij de bank moet ik mijn toestel krediet van 90,58 vervroegd aflossen. Hiervoor heb ik meerdere malen een aanvraag gedaan bij KPN. Tot op heden is er geen enkele ideal link binnen gekomen. 

Ook meerdere malen contact gezocht met KPN zelf en steeds kan ik niet worden door worden gezet met een medewerker van de afdeling collections. 

Nadat ik eindelijk doorgezet was naar een medewerker van de afdeling collections heb ik voor de 10e keer te horen gekregen dat ik gewoon een formulier in moest vullen. Uitgelegd dat ik dat al heel vaak heb gedaan en het hier steeds mis gaat. Ik ontvang namelijk niks in mijn inbox (met 3 verschillende email adressen geprobeerd en circa 100x de spam inbox gecontroleerd). Na veel overleg kreeg ik te horen dat ik het bedrag ook handmatig kon af betalen. Het openstaande bedrag staat in de laatste factuur. Ik moest mijn kredietnummer en klantnummer erbij vermelden. Dit heb ik gedaan. Voor de hypotheek verstrekker moest ik ook een bevestiging van aflossing aanleveren. Nogmaals contact gehad met KPN. Weer werd mij verteld dat ze dit niet kunnen regelen en dat ik moet wachten op de link. Aangegeven dat de nood hoog is en ik nog steeds niks binnen heb gekregen. 


Na veel gedoe zouden ze de email met link handmatig naar mij toe sturen op een 3e email adres. Ook hier heb ik tot op heden nog steeds geen email op ontvangen. 

Ik weet niet hoe nu verder en wordt er langzamerhand helemaal gek van. Niemand wilt meewerken of luisteren. Steeds krijg ik hetzelfde onzin verhaal te horen en ik ben echt in staat om naar het hoofd gebouw van KPN te gaan en daar zelf naar de afdeling toe te lopen om erop toe te zien dat ik zelf kan betalen. 

Er moet toch een manier zijn waarop ik de link toegestuurd krijg en waarmee ik automatisch een bevestiging krijg. IK HEB DIT NODIG VOOR ONS HUIS!!!!!! 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Lastig! Bij dit forum zitten aardig wat medewerkers die ik hoog heb zitten. Door drukte kan het ook even duren voor zij reageren. Vul je profiel aan zodat een medewerker mee kan kijken.


Ik heb alles reeds ingevuld om te voorkomen dat het ook maar enige vertraging op zal lopen. 


Heeft u het via de chat ook al geprobeerd? Ik zit te bedenken, vroeger kon je nog wel eens vragen naar een specifieke afdeling die meer kennis heeft of bevoegdheden. Ik hoop dat andere leden die naam kunnen noemen en dan zou ik nog eens een belletje wagen.


Ik heb al contact gehad met de chat en telefoon en niemand kan een zinnig woord zeggen over hoe ik dit moet aanpakken. Ik wordt er echt helemaal wanhopig van. 


Hoi @Matthias van der Most, ik ben even op onderzoek uit geweest. 

Ik ben erachter gekomen dat bij handmatige betaling er nooit een bevestiging wordt gestuurd. Als het goed is heeft mijn collega dit gister ook verteld. 

Ik weet ook dat de iDeallink niet door de servers van ons tegen gehouden worden.

Betaling gaat ook enkel via vervroegd aflossen op de site. Heb je dat gedaan? Heb je daarbij de juiste gegevens ingevuld? Want wanneer dat bedrag verwerkt is kan het tot 5 werkdagen duren voor het bij de BKR verwerkt is. Ik weet ook dat er maar 1 keer een mail gestuurd is, vandaar de vraag of de gegevens juist zijn, want dat is voor ons de trigger om een mail te sturen. 

Dit is wel echt het te volgen proces, ik kan het niet mooier maken dan het is. 

Hoop alsnog dat het lukt. 


Er moet vanuit kpn echt een notitie gemaakt worden bij het formulier. Hij komt namelijk niet door de server van outlook/hotmail heen. 

 

Echt alleen aanvragen via Gmail of kpn mail. Dan is hij wel binnen 24 uur binnen.

 

Het is uiteindelijk gelukt door een nieuwe aanvraag in te dienen met een Gmail account. Wel ongelofelijk dat je zo afhankelijk bent van automatiseren. Vind het echt schoftig dat het niet handmatig geregeld kan worden. Echt een dikke vette min voor KPN.

 

 


Blij te lezen dat het gelukt is. Dat is wel fijn. Alleen jammer dat je er zo achter moest komen.  Snap ik ook heel goed. 

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten. 


Ja leuk Bart maar het is gewoon een zooi bij jullie. Je hebt geen idee hoeveel stress ik hiervan heb gehad. Niemand kan en wil helpen omdat alles geautomatiseerd is.

 

Er moet gewoon een notitie komen bij het formulier dat outlook email adressen een verhoogde kans hebben dat de mail niet binnen komt.


Fijn dat het gelukt is. Ik zal je feedback meenemen.

Mocht je nog weer vragen krijgen, laat het dan weten.