Skip to main content

Er staat ingesteld dat mijn betalingen automatisch gaan.

maar iedere maand krijg ik dat de incasso mislukt is

het bank nummer klopt gewoon

hoe verander ik het ,dat het gewoon automatisch gaat

Hey @Bertbouter! Oef, waardoor het komt, weet ik niet. Heb je je bank gevraagd of zij misschien onze incassopoging blokkeert? 
Mocht dit het niet zijn, dan kijk ik graag even met je mee. Kun je in dat geval je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. 

Alle gegevens waar privé achter staat, zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators. 

 


Er staat geen blokkade bij de bank

 

gedaan


Bedankt @Bertbouter! Ik zie geen reden waarom wij niet kunnen afschrijven. dus heb ik automatische incasso opnieuw geactiveerd door mandaat aan te vragen. Als de bank dit accepteert (gebeurd op de achtergrond), dan schrijven we vanaf volgende maand weer gewoon af. 
Deze maand dient het bedrag handmatig aan ons betaald te worden. Je kunt dit handmatig doen via je bank. Je kunt het ook via onze site iBetaal direct je openstaande factuur] in orde maken. 

Ik ga ervan uit dat het nu goedkomt. Laat je het weten als ik nog iets voor je kan betekenen? 

  


Oké bedankt