Skip to main content

Beste,

 

heb zojuist een bestelling gedaan voor een nieuw toestel en verlenging. Dit wordt in rekening gebracht bij de volgende factuur. Is het echter al mogelijk om dit bedrag nu al direct te betalen? Kan ik dit overschrijven o.v.v. bestelnummer? 

 

Met vriendelijke groet,

 

Danielle Hendriks 

Hey @Daniellehendriks! Helaas. De koerier kan het toestel zonder betalen niet afgeven. Het is een ingebouwd proces waar we niet omheen kunnen helaas. 
Weet je trouwens zeker dat het bij de koerier moet? De kosten worden ook nog wel eens op de eerstvolgende factuur gezet namelijk!


Beste Lisa,

 

Volgens mij heb je het bericht niet goed gelezen. Ik schrijf juist dat het op de volgende factuur in rekening wordt gebracht maar ik zou het liever direct willen betalen per bankoverschrijvinging. 
 

Het toestel is inmiddels zonder betaling bij de koerier afgeleverd  

 

Met vriendelijke groet,

 

Danielle Hendriks

 


Oh, haha! Hoe kom ik daar nou bij:see_no_evil:. Nee ook dat is helaas niet mogelijk. Als wij een bedrag ontvangen wat niet openstaat (geen factuur), wordt dit automatisch teruggeboekt. Daar kan een maand overheen gaan waardoor je de kans loopt dubbel te moeten betalen i.v.m. lopende terugboeking.