Skip to main content

In de nieuwe versie van de app. Vandaag 23-09-2020 gedownload kun je niet meer gemakkelijk via de app betalen. Waarom niet?

Admin: eigen topic aangemaakt voor vraag, afgesplitst van topic

Hoi @Jizkid2, goede vraag. Dat klopt, die mogelijkheid is er niet (meer). 

Openstaande facturen kun je betalen via de link die je per sms of mail hebt ontvangen. Let op, de herinnering per mail en sms ontvang je alleen wanneer je een betaling hebt gemist. De mobiele factuur wordt iedere maand automatisch afgeschreven van je rekening. Wordt jouw mobiele abonnement iedere maand op een datum afgeschreven dat het je echt niet uitkomt? Bijvoorbeeld halverwege de maand terwijl je inkomsten pas eind van de maand op je rekening staan: wijzig dan je factuurdatum naar een geschikt moment. Dat kun je regelen met de klantenservice op: 0800 0402 of via de chat.

Zie voor meer info: Betaalmogelijkheden na mislukte incasso.


 O wat jammer. Ik krijg iedere maand nog op papier de acceptgiro, wat altijd de trigger is om even naar de app te gaan en daar kon ik dan soepel betalen. Ik maak namelijk geen gebruik van een automatische overschrijving. 

Een sms of mail heb ik nog nooit ontvangen. Kennelijk betaal ik altijd op tijd... :grin:


Ah, vandaar je vraag @Jizkid2. Gelukkig ben je altijd keurig op tijd met betalen, waardoor een herrinnering niet nodis is ;)

Ik kan, als je dat wenst, je betaalgegevens wel aanpassen naar automatische incasso. Je krijgt dan elke maand  5 dagen voordat we de betaling afschrijven een factuur per e-mail die je kunt controleren. Wel zo makkelijk :D 


Dat is wellicht beter Nadia, scheelt ook weer papier. 

Laat maar even weten hoe dat dan gaan regelen. 


Top, gaan we dat doen @Jizkid2 . Als jij je gegevens achterlaat in je forumprofiel: naam contractant, geboortedatum, klantnummer mobiel en mobiele nummer, dan regel ik voor jou dat we alles digitaal afhandelen. Geef dan ook meteen omstreeks welke datum de automatische incasso het beste kan plaatsvinden :) 


Reageer