Skip to main content

Beste KPN hoe is het mogelijk dat ik al meer dan een jaar betaal voor een abonnement voor een kind wat niet werkt!!! Dit zien jullie ook dat er géén gebruik van gemaakt kan worden!!! Op de vraag dit abonnement op te heffen kreeg ik onlangs te horen dat dit niet mogelijk was daar er tussentijds niet opgezegd kon worden. Het feit dat aan beide kanten wordt geconcludeerd dat het abonnement niet functioneert maakt klaarblijkelijk niets uit!!! Want het kan tussentijds niet ontbonden worden. Stel je voor je koopt een nieuwe auto bij de Dealer en bij het ophalen start deze niet.... Waarop de Dealer roept “ sorry je hebt hem al gekocht.... kan je je het je voorstellen? Nee ik ook niet! Nu werd mij verteld dat het geld teruggestort zou worden door Persoon 1. Persoon 2 zei van niet.. Persoon 3 stuurde voor de derde keer een nieuwe simkaart. Ondertussen denk ik het grootste aantal van jullie mensen op de te technische afdeling gesproken te hebben maar nog steeds zonder resultaat. Uiteindelijk werd ik na vier keer doorverbonden naar de Klachten afdeling.... Hier vertelde een dame mij dat de technische dienst wederom contact met mij op zou nemem... Toen kreeg ik kortsluiting. Het kan toch niet dat een concern zoals Kpn zich aan dit soort kinder abonnementen moet verrijken? Nu heb ik net wederom geprobeed contact te zoeken met de klachten afdeling maar gezien het feit er meer dan 20! wachtende voor mij zijn... geeft dit aan dat het kennelijk ook qua klacht afhandeling niet soepel loopt. Indien jullie nog op zoek zijn naar iemand inzake klachtafhandeling geef gerust een belletje maar dan niet naar het nummer van mijn dochter want die is al dik een jaar niet bereikbaar! Ik ga nu even een paar nota’s storneren. Want incasseren voor niet verleende diensten is in Nederland een strafbaar feit. Dus laten we dat voorkomen en zorg ik er zelf voor dat ik mijn geld terug krijg voordat we weer een jaar verder zijn! Vanmorgen heb ik 5 x gebeld waarvan ik 4 x tijdens het doorverbinden naar de “ klachtenafdeling ben opgehangen!!! Terwijl ik al ruim 26 min in de wacht stond!!! Ook kreeg ik iemand aan de lijk die even uitgekafferd werd door zijn vrouw om dat hij zijn vuile vaat niet op het aanrecht had gezet!!  Wtf??? Van mij mag alles opgeheven worden! Nog nooit een jaar bezig geweest om een dienstverlening in orde te krijgen!!! En kom nou niet met een “ afkoopsom” voor een service die niet verleend wordt en waar jullie wel klakkeloos voor afschrijven. Dan laat ik het voorkomen. Laat dat nou net mijn tak van sport zijn!  In afwachting van uw reactie verblijf ik. Vr. Mr. S. de Kievit.

@Silla666 Welkom op het forum. 

Wat irritant dat je al zo lang bezig bent met een niet werkend abonnement. Ik controleer graag of ik in deze situatie nog iets voor je kan betekenen. 

Zou je daarom voor mij je forumprofiel willen invullen en een seintje kunnen geven als dit is gelukt? Dan kan ik je gegevens er bij pakken.