Skip to main content

Goedemiddag,
Op 3 resp. 14 september ontvingen wij creditnota's. Echter de bedragen zijn nog steeds niet bijgeschreven op onze rekening. Kunt u me zeggen wanneer dit zal gebeuren? Bij voorbaat dank.



*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Hallo @johanna65 , je mag wel verwachten dat e.e.a. binnen een maand geregeld is toch, anders even aan de bel trekken via 0800 0402.

 


Hey @johanna65, 

Sorry voor mijn late reactie. We hebben het op het forum heel druk waardoor ik niet eerder heb kunnen reageren. :confused:

Gelukkig had je al wat gegevens in je profiel staan en aan de hand daarvan zie ik dat je op 6 november telefonisch contact hebt gehad en dat mijn collega het heeft uitgelegd. Is daarmee alles opgehelderd? :slight_smile: Als er nog iets onduidelijk is, laat dan gerust weten wat er precies nog onduidelijk is, dan ga ik met je meekijken. 


Goedemiddag,
Alsnog bedankt voor uw reactie: inmiddels is het opgelost. De betalingen zijn al enige weken geleden gedaan maar ik heb er helemaal overheen gekeken. Nogmaals excuses!:blush:


Ha @johanna65! Geen dank hoor. :slight_smile:  Goed om te lezen dat het is opgehelderd en wel allemaal goed is gegaan. Geen probleem natuurlijk, je kunt eens over zoiets heen kijken. :wink:  Fijne dag verder gewenst!


Reageer