Skip to main content

jullie zeggen iedere keer dat het geld van de rekening word afgeschreven op de 24 ste van elke maand maar dat word iedere keer niet gedaan ook al staat er voldoende geld op endaar bij kom er iedere keer zomaar 20.00 euro bij deze maand weer het zelfde word er niets afgeschreven door jullie maar wel weer 20.00 euro er bij dat zou de 24ste gebeuren maar niets afgeschreven ik kom iedere keer in de problemen hier mee wat nu te doen miet weer 79.69 betalen maar dat gaat nu niet wel de volgende maand ik hoop u voldoende ingelicht te hebben

Hoi @toon van nijnatten ,

Dan zou ik zelf een handmatige overschrijving uitvoeren. 
 

Je zou eens kunnen kijken wat er is gebruikt bij een vorige afschrijving.

Daar vind je in ieder geval het juiste rekeningnummer van KPN. Verder lijkt het me handig dat je jouw klantnummer vermeld bij de overschrijving. 
 

Hieronder staan de juiste rekeningnummers van KPN. Als het goed is moet één van deze nummers jou bekend voorkomen;

Internetbankieren

Het is ook mogelijk om een betaling te doen via internetbankieren. Vermeld daarbij altijd je debiteuren- of klantnummer en kies het juiste KPN-rekeningnummer:

  • TV, Internet en bellen: rekeningnummer NL41INGB0000467598 ten name van KPN B.V.
  • Thuisbellen: rekeningnummer NL59INGB0001148020 ten name van KPN B.V.
  • Mobiel: rekeningnummer NL83INGB0000325513 ten name van KPN B.V.

Weet je je klantnummer voor TV, Internet e/o Bellen niet meer? Deze kan je hier 

opvragen.

 


Hoi @toon van nijnatten . Maak jij wel gebruik van automatische afschrijving? Als dat zo is en het werkt niet goed is het raadzaam om contact te zoeken met de afdeling collections en ook navraag te doen bij je bank of er misschien een issue is met het zogenaamde mandaat. 

De afdeling collections kun je gratis bellen op : 0800 0402 . (collections inspreken)


@toon van nijnatten 

Is het allemaal gelukt?


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Zo niet, laat het weten.