Skip to main content
Beantwoord

Betalingsregeling aanvragen voor extra kosten

• March 28, 2022
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Ik wil graag een betaalsregeling maken voor de 67€ extra kosten en ik wil volgende maand beginnen met de betaalsregeling

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Jamelia, welkom op het forum. 

Ik wil graag een betaalsregeling maken voor de 67€ extra kosten en ik wil volgende maand beginnen met de betaalsregeling

Hallo @Jamelia , voor een snelle reactie kun je het beste gratis bellen naar 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen.

Succes.

Dit is inderdaad de juiste weg, dan kunnen er concrete afspraken worden gemaakt. Als de factuur niet ouder is dan 30 dagen kun je via onze website ook een betaalafspraak maken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• March 28, 2022

Hallo @Jamelia , voor een snelle reactie kun je het beste gratis bellen naar 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen.

Succes.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 29, 2022

Hi Jamelia, welkom op het forum. 

Hallo @Jamelia , voor een snelle reactie kun je het beste gratis bellen naar 0800 0402 en naar de afdeling Collections vragen.

Succes.

Dit is inderdaad de juiste weg, dan kunnen er concrete afspraken worden gemaakt. Als de factuur niet ouder is dan 30 dagen kun je via onze website ook een betaalafspraak maken