Skip to main content
Beantwoord

betalingsregeling treffen

  • September 28, 2020
  • 4 reacties
  • 167 keer bekeken

Goede avond u spreekt met Kelly Maquine,

Ik heb bij jullie een achterstand van mij abonnement alleen ik heb zeker 2/3 maanden zonder inkomen gezeten en sinds deze maand heb ik uitkering gekregen en die gaat pas 23 oktober in. Zal ik vanaf oktober een betalingsregeling kunnen treffen? En eventueel dat ik nu iets over maak zodat ik toch kan bellen want ik ben in oktober uitgerekend van mijn aller eerste kindje en ik moet wel bereikbaar zijn om het ziekenhuis te bellen en de verloskundige.

Ik wacht op uw reactie!

Met vriendelijke groet,

Kelly Maquine

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Beste antwoord door RBxx

Goede avond @Kelly Maquine 

Het beste kan je morgen bellen met KPN via 0800-0402 (gratis). Spreek in dat je wil spreken met “Collections”. Alleen deze financiële afdeling kan je hierbij helpen en bepalen hoe/wat mogelijk is. Ze zijn alleen telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren. Hopelijk kunnen jullie samen een oplossing vinden, want bereikbaarheid is belangrijk in jouw situatie. Succes en sterkte.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • Antwoord
  • September 28, 2020

Goede avond @Kelly Maquine 

Het beste kan je morgen bellen met KPN via 0800-0402 (gratis). Spreek in dat je wil spreken met “Collections”. Alleen deze financiële afdeling kan je hierbij helpen en bepalen hoe/wat mogelijk is. Ze zijn alleen telefonisch bereikbaar tijdens kantooruren. Hopelijk kunnen jullie samen een oplossing vinden, want bereikbaarheid is belangrijk in jouw situatie. Succes en sterkte.


  • Nieuwkomer
  • November 16, 2020

Goedenmiddag,

Ik heb een betaling openstaan die ik moet betalen voor morgen of woensdag, maar dat gaat mij helaas niet lukken, ik wil dus vragen of ik het bedrag wat ik moet betalen eind van deze maand in orde kan maken, deze tijd is er lastig, maar ik kan de betaalafspr voor deze week niet nakomen, en ik wil niet geblokkeerd worden, ik wilde chatten maar dat lukt niet? Graag hoor ik van u en kunt u mij genadig zijn.

 

Mvg,

Siri1

 

 


  • November 16, 2020

Goedenmiddag,

Ik heb een betaling openstaan die ik moet betalen voor morgen of woensdag, maar dat gaat mij helaas niet lukken, ik wil dus vragen of ik het bedrag wat ik moet betalen eind van deze maand in orde kan maken, deze tijd is er lastig, maar ik kan de betaalafspr voor deze week niet nakomen, en ik wil niet geblokkeerd worden, ik wilde chatten maar dat lukt niet? Graag hoor ik van u en kunt u mij genadig zijn.

 

Mvg,

Siri1

 

 

Hallo @Siri1 , ook even bellen met 0800 0402 tijdens kantooruren en naar de afdeling ‘Collections’ vragen. Dat werkt het snelst.

 


  • Nieuwkomer
  • November 16, 2020

Okee dank u.

 

Mvg,

 

Siri1