Skip to main content

Geachte heer/mevrouw,

Door de huidige omstandigheden zit ik op dit moment een beetje krap bij kas. 

Momenteel is mijn nummer geblokkeerd en wordt er aangegeven dat hij aankomende donderdag wordt opgeheven. Helaas is dit voor mij niet wenselijk aangezien ik mijn zowel privé nummer als zakelijk gebruik. 

Aangezien mijn nummer momenteel geblokkeerd is kan ik ook helaas geen contact opnemen met de KPN klantenservice om deze kwestie verder te bespreken. 

Wat zijn mijn opties om een opheffing te voorkomen? 

Met vriendelijke groet. 

Hoi @Cdriessen, welkom hier. 

Vervelend dat je hierdoor zo bij ons moet komen. Snap ook heel goed dat het niet wenselijk is dat jouw nummer afgesloten gaat worden. 

Kortste klap is toch om even te bellen, maar zonder toestel is dat lastig. Chatten anders een optie? Je komt hier door naar ik heb een andere vraag, wil graag contact te gaan. Heb je de betaling overigens al uitgesteld

Anders heb ik je ook via deze weg hoor. Zou je dan jouw profiel willen voorzien van mobiele nummer. postcode + huisnummer, naam van de contractant en laatste drie cijfers van het IBAN? Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kijk ik mee. 

 

 


Hallo Bart,

De benodigde informatie is onlangs toegevoegd aan het profiel. 


Hallo @Cdriessen, ik ben bang dat ik slecht nieuws heb. Een regeling treffen is helaas niet meer mogelijk. Een definitieve opheffing is alleen nog te voortkomen door het openstaande bedrag te betalen. Dat kan eventueel via de KPN website. 


Is er eventueel iets mogelijk bij contract verandering van privé naar zakelijk? Dit was ik namelijk al van plan aangezien mijn privé contract binnenkort afloopt. 


Bij een contractverandering naar eventueel KPN zakelijk zal ook eerst het openstaande bedrag bij privé voldaan moeten worden. De enige manier is toch echt het openstaande bedrag overmaken om afsluiting te voorkomen.