Skip to main content

Beste KPN,

Ik heb mijn mobiele abonnement opgezegd per 17 maart 2022. Het contract liep tot februari. Met een opzegtermijn van een maand loopt het contract af per 17 april 2022

Jullie bellen mij om dit te bevestigen er vervolgens wordt de opzegdatum gezet op 13 april waardoor het per 13 mei 2022 het contract afloopt.

Dit is dus een maand later. Waarom handelt u zo? Kunt u het afloopmoment gewoon weer terugzetten op 17 april?

Met vriendelijke groet,

Ian

Welkom op het forum @Ian2022! Raar dat de datum ineens naar voren wordt geschoven. Heb je het abonnement opgezegd of heb je het nummer laten porteren naar een andere provider? Zou je in ieder geval je profiel in willen vullen? Dan kan ik de gegevens er voor je bijpakken. 


Beste Bram, bedankt voor je reactie. Het abonnement is opgezegd. Ik heb mijn profielgegevens ingevuld.

Kunt u de contractopzegging weer op het juiste moment zetten.

 

Alvast bedankt.

 

Ian


Hi @Ian2022! Ik heb het voor je nagekeken. De opzegging is inderdaad door een fout van onze kant te laat opgezegd. Wel loopt de opzegging verder goed. Om die reden is er een vergoeding in het systeem gezet. De datum van de opzegging blijft wel staan, maar wij betalen de extra maand. Je hoeft zelf verder geen actie meer te ondernemen. 


Okay bedankt voor de informatie Bram!