Skip to main content

Waarom krijg ik geen bevestigingsmail na mijn Verzoek tot annulering van een bestelling? 

Na 2x telefonisch contact met de klantenservice en 2x via de chat (waarin jullie beloven om me terug te bellen maar natuurlijk niet gedaan hebben) ben ik er helemaal klaar mee. 
Of wachten jullie de wettelijke 14 dagen zodat ik mijn recht op annulering verloren heb 😉

Stuur me gewoon een mail zodat ik bewijs heb dat ik geannuleerd heb AUB 

 

Bedankt 

Hoi @Pier169. Welkom op het KPN forum! Wat vervelend dat de annulering nog niet is bevestigd in een e-mail. Ik zoek graag voor je uit waarom je nog geen e-mail hebt ontvangen en of deze annulering in onze systemen is terug te vinden. Wat heb je geannuleerd en op welke manier heb je dit doorgegeven? Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Gegevens zijn aangevuld. Betreft annulering van een abonnement verlenging


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het voor je nagekeken. Het verlengen van jouw mobiele abonnement is geannuleerd. Onze systemen versturen hier geen officiële bevestiging van. Je kan dit zelf controleren door in te loggen in MijnKPN. Omdat jouw verlenging is geannuleerd kan je hier nu weer zien dat het opnieuw verlengbaar is. 


Oké, goed. 
maar waarom sturen jullie geen bevestiging? Als ik straks alsnog een factuur krijg heb ik geen poot om op te staan.. 

Ik zal maar print screens maken van deze communicatie. Dan ik nog iets van bewijs dat ik geannuleerd heb. 


Reageer